704. skworcu.com.pl



Orkiszowy omlet z odżywką białkową, jabłkiem i wiórkami kokosowymi


No, z tego omleta jestem zadowolona! Wyszedł pyyyszny :) Szybko podam Wam przepis i uciekam, bo jutro na 6 mam pociąg, a jestem jeszcze w proszku. W dodatku coś strona Bloggera mi dziś szwankuje.


Orkiszowy omlet z odżywką białkową, jabłkiem i wiórkami kokosowymi
30g mąki orkiszowej
10g płatków owsianych
15g odżywki białkowej (waniliowa)
jajko + białko
jabłko
łyżka wiórek kokosowych
soda, szczypta soli
Białka ubijamy na sztywna pianę. Suche składniki i pół pokrojonego w kostkę jabłka łączymy i delikatnie dodajemy do białek. Omlet smażymy na oleju kokosowym.














Wczoraj też dostałam kolejną paczkę od Skworcu. Jak zawsze przyszła w mgnieniu oka, i otrzymałam wszystkie produkty, o które prosiłam. Wspaniała współpraca! A co było w paczce? :
Daktyle, migdały, morwa biała, nerkowce, orzechy włoskie, pistacje, aromat waniliowy, ostropest mielony, babka płesznik, karob, kasza kuskus pełnoziarnisty, bulgur, mąka orkiszowa, nasiona chia, olej kokosowy, płatki orkiszowe, ryż jaśminowy, soczewica czerwona, pasta chilli, komosa ryżowa, kawa cappuccino.

Pewnie zużyję te wszystkie produkty bardzo szybko biorąc pod uwagę mój obecny jadłospis ;)

Komentarze

  1. Na pierwszym zdjeciu myslalam, ze to ciasto. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy omlet, bardzo dużo białka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam spróbować omleta z płatkami, ale jakoś się jeszcze nie udało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem zachwycona tym omletem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się sposób w jaki podajesz omlety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz być z siebie dumna, fantastyczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to się masz dobrze z tym panem Markiem :) u mnie tak owocnej współpracy nie było, aczkolwiek nadal cenię sobie produkty Skworcu i z przyjemnością zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dziś zaopatrzyłam się w odżywkę białkową - wanilia i truskawka. Zazdroszczę tej paczuszki! W najbliższym czasie planuję zakup nasion chia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda jak słodkie ciasteczko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo rzeczy ;) Smakowita współpraca, a omlet taki grubiutki! Mi takie nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, naprawdę rewelacyjny, taki grubiutki *.* Prezentuje się świetnie!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)