701. lunchbox


Wegański chlebek* kakaowo - bananowy z karmelową odżywką białkową, sezamem i wiórkami kokosowymi
*z mąki orkiszowej i ryżowej


Znów śniadanie na wynos i zapas jedzenia w torbie. Wczoraj był dzień lenia, kupiłam też kilka ciuszków, ale dziś czas wracać do rzeczywistości. To tylko 4 dni! :)

Ostatnio pytaliście czy mogę się podzielić moimi pomysłami na lunchboxy. Postaram się robić im zdjęcia i wrzucać tutaj kiedy tylko znajdę chwilę :) Poza serkiem wiejskim, jabłkiem i orzechami dziś w torbie mam:


Makaron pełnoziarnisty (50g) z kurczakiem (150g), szpinakiem, fetą, twarożkiem, suszonymi pomidorami, pomidorami koktajlowymi i płatkami migdałów

Wykonanie takiego posiłku to jakieś 15 min (maksymalnie). I potem możemy robić smaka znajomym :D Choć ja ostatnio wolę już przeczekać i zjeść posiłek po powrocie do domu, bo tak czy siak muszę czekać do końca zajęć. 
Mam nadzieję, że Was zainspiruję ;)
 

Komentarze

  1. najlepszy wypiek na śniadanie! takie mogłabym zabierać nawet ze sobą do szkoły, z przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszny ten lunchbox! Powiedz mi tylko gdzie ten twarożek wkomponowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten chlebek mnie oczarował. W dodatku z sezamem :)
    I mimo kurczaka w składzie, na taką sałatkę bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie do wzmożonego ślinotoku, taki lunchbox trzeba pokazywać z dumą !

    OdpowiedzUsuń
  5. Chlebek cudowny, do tego z bananem*.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mam potrzeby robić lunchboxów ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko forma podania, świetnie sprawdzi sie na obiad ;)

      Usuń
  7. Im więcej pomysłów na lunchboxy tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym móc zabierać ze sobą takie lunchboxy, ale niestety u mnie w szkole dobrze sprawdzają się jedynie kanapki :c

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny lunchbox, szukam właśnie pomysłów na takie jedzenie do szkoły!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)