692.kasze



Kasza manna z karmelową odżywką białkową, jabłkiem, rodzynkami, truskawkami i prażonym w soli słonecznikiem


Wczoraj znów był zły dzień. Nie potrafię odzyskać kontroli i rozsądku, po raz kolejny mówię sobie, że to był ostatni raz. No i w sumie to ostatni dzwonek, do lata 3 miesiące, jak się nie ogarnę teraz to będzie za późno. Marzec będzie przełomowy. Choćbym miała gryźć meble z frustracji. Na moją korzyść przemawia nawał obowiązków, na których muszę nauczyć się skupiać i coraz ładniejsza pogoda.

Komentarze

  1. kasza manna z truskawkami- niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się zachciało mrożonych truskawek! Aż chyba pobiegnę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Manna z truskawkami to coś, o czym od paru dni marzę ♥ Ale chyba muszę zaczekać na lato...

    OdpowiedzUsuń
  4. Manna z truskawkami to zdecydowanie smak z dzieciństwa <3
    Dla mnie marzec też będzie przełomowy... Mam zamiar (któryś już raz) wprowadzić wiele zmian, ale boję się, że nic z tego nie wyjdzie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, tylko nie przesadź w drugą stronę! :*
    nie ma to jak wyciągnąć o tej porze truskawki z zamrażalki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie jadłam kaszy mannu, a Twoje śniadanie wygląda smakowicie ;) Kiedyś często jadłam tą kaszę z dżemem truskawkowym i to było chyba moje ulubione połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karmel z truskawkami ? Mogę sobie tylko wyobrażać jak cudownie to smakowało *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Karmel i jabłka - kocham to combo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje połączenia w miseczce :)
    te truskawki *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak sobie powtarzam, trzeba się ogaaarnąć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam grysik! :) W każdym wydaniu!
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędnie wyglądają te truskawki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)