683.



Domowy chleb żytni z ricottą, rodzynkami, kawą i bananem, herbata Pu-Erh Slim



 Cudowne kanapki, mówię Wam. Koniecznie spróbujcie tego połączenia!

Szalony poranek. Poranne ćwiczenia, szykowanie jedzenia do pracy, ogarnianie się i dopakowywanie. Szybko, szybko, bo za chwilę muszę wychodzić. Nie ma czasu. Dziś żegnam kawiarnię, a jutro o 6 rano wsiadam w pociąg. Nareszcie! Trzeba nadrobić stracony czas. Polenić się. Zjeść śniadanie z kimś obok. Wypić razem wino. Odsapnąć przed końcem ferii. Postaram się nie zepsuć tych chwil. Trzymajcie się ciepło! Może odezwę się któregoś ranka z Krakowa. Przyda się nowe miejsce na mojej śniadaniowej mapie, zwłaszcza że poranki w tym miejscu powoli na stałe się u mnie zagnieżdżają.  

 ask.fm

Komentarze

  1. Oddam nerkę za 2 kromki tego twojego domowego chlebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak połączenie serka z bananem *.* O tak <3
    Widzę ,że maraton poranny sie zaczyna hihih ;)
    Miłego Dnia Ci Życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią w robieniu kanapek i tym samym w robieniu mi na nie ochoty! :)
    Udanego pobytu w Krakowie i wykorzystaj te chwile jak najlepiej. No, i przede wszystkim życzę Tobie, aby ten wyjazd był spokojny, żebyś mogła sobie porządnie wypocząć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczne śniadanie, udanej podróży i bardzo miło spędzonego czasu w Krakowie Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tryskasz energią - po takim śniadaniu nie ma co się dziwić.
    Choć ja dzisiaj też zjadłam pyszne i bogate śniadanie to zdecydowanie mi brak energii, choroba mnie łamie.
    Miłego urlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musimy się kiedyś umówić na śniadanko w Krakowie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że to masło orzechowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takimi kanapkami mogę rozpoczynać każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwych chwil Ci życzę i tego odsapnięcia, którego tak potrzebujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nikt nie robi lepszych kanapek od Ciebie, oj nie!
    udanych dni kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zanim przeczytałam cudowne kanapki, pomyślałam, jakie dobre kanapki :D ostatnie zdjęcie cu-do-wne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. udanego wyjazdu, odpocznij w 100%, jedz dalej pyszne śniadania i ciesz się każdą chwilą! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ricotta od tej kawy ma taki obłędny kolor :D
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam połączenie ricotty i banana! :) Ricotta jest przepyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wątpię, że cudowne, wyglądają obłędnie ♥
    Udanego wyjazdu, baw się dobrze xx

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te kanapki, porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te kanapki to istny "kop energetyczny"! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę domowego chleba. Żytni to mój ulubiony ;) A połączenie dodatków widać, że przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten chlebek wygląda tak apetycznie, uwielbiam żytnie zwłaszcza na zakwasie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. możesz mi też upiec chlebek, wygląd pyszniutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)