679.


Migdałowe płatki gryczane z nasionami chia, bananem, ricottą, kawą, malinami, migdałami, sosem czekoladowym, cynamonem i szczyptą soli



Śniadanie miało wyglądać zdecydowanie inaczej, ale po wczorajszej próbie wiem, że z batatem się nie polubimy.Zdecydowanie nie moje smaki. Ale nie ma tego złego, płatki w takiej wersji są obłędne, no i powoli wykańczam moje zapasy przed tygodniową nieobecnością tutaj (;

Ciężko wstać z łóżka, ale obowiązki wzywają. Praca, a wieczorem fitness, moje mięśnie muszą odpocząć od dźwigania sztangi. Ale wiecie co? Powoli sport sprawia mi tak dużą przyjemność jak dawniej. Powoli w głowie rodzi się pomysł, którego realizacja byłaby sporym krokiem na przód, a jednocześnie pokonaniem swoich obaw i słabości. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Narazie muszę się uporać z tym tygodniem wypełnionym po brzegi planami!

Komentarze

  1. Najważniejsze, że znów możesz mieć z tego radochę :) No i powodzenia w realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz oddać mi te niechciane bataty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bo sport właśnie ma dodawać radości :) i tak trzymać :*
    ten sos czekoladowy w śniadaniu dziś wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porywam twoje śniadanko i nie oddaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi własnie płatki gryczane nie pasują, za to bataty kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde, bataty są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. opuszczasz nas!? :(
    pysznie się prezentuje Twoje śniadanko, zresztą jak zawsze :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko na kilka dni, trzeba wykorzystać przerwę międzysemestralną ;)

      Usuń
  8. Miska pełna smakołyków ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jadłam nigdy batatów, nie znalazłam oszałamiającego przepisu, choć kusza mnie na słodko z masłem orzechowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i tak miałam go zjeść, ale nie podołałabym (;

      Usuń
  10. cudowna śniadaniowa miseczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, nie lubisz batata? Mi przypadł do gustu, zdecydowanie. A płatki gryczane lepsze od owsianych? Zastanawiam się nad kupnem, bo żytnie jednak mi nie smakują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabierałam się do kupna batata, a teraz już sama nie wiem czy kupować ;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)