668. Tofutotu.pl


Pudding ryżowy z jabłkiem, ricottą, kiwi, marmoladą, żurawiną, babką płesznik i cynamonem, zielona herbata jaśminowa



Głupi to ma jednak szczęście- nie ma to jak trafić na wymarzony temat o Facebook'u i odpowiedzieć na 4,5. Moje ambicje były na poziomie piątki, ale ważne że zaliczone. Teraz trzeba zasiąść do filozofii i modlić się o 3.

Wczoraj odebrałam paczke od Tofutotu. Byłam strasznie ciekawa jej zawartości i okazało się, że całkiem słusznie! Po raz pierwszy będę miała okazję spróbować wegańskich kiełbasek i wędliny. Szykujcie się na recenzję w najbliższym czasie! :)


Ask.fm  

Komentarze

  1. weganką jestem, ale akurat za takimi wegańskimi zamiennikami nie przepadam - od czasu do czasu parówkę zjem :P jednak ciekawa jestem jak ci zasmakują, także czekam na recenzję ;)
    w miseczce pyszności! i oczywiście gratuluję oceny - tak trzymać! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piękne i smaczne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne śniadanie i czekam na opinię odnośnie produktów - jadłam kiedyś podobne kiełbaski i nie smakowały mi, może te będą lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo mniam aż leci ślinka *.*
    czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne kolory! Teraz mam ochotę na ryżowy pudding :) Dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak ja dawno kiwi nie jadłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na opinię o Tofurky! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wczoraj chciałam Ci pogratulować, ale piszę to tutaj! :)
    No i powodzenia z tą nieszczęsną filozofią...

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)
    kocham Twoje kolorowe śniadanka, wiem, że się powtarzam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiwi tak ładnie wygląda w śniadaniowych miseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć weganką nie jestem, chętnie bym spróbowała takich wyrobów.
    Gratki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)