658. Zmiany Zmiany zima



Kasza manna z budyniem waniliowym, bananem, mandarynkami, masłem orzechowym, rodzynkami, babką płesznik, cynamonem i solą


Uwielbiam ten posmak masła orzechowego w kaszy i ubolewam, że zostało mi go już tak mało. Kto wie kiedy będzie Tydzień Amerykański w Lidlu? :D

Wiele z Was miało już okazję spróbować wegańskich batonów od Zmiany Zmiany, teraz przyszła kolej na mnie.Wczoraj zawitał do mnie Pan Listonosz z paczuszką, w której znalazłam Sierpowy, Kosmos i Aloha. Jestem niesamowicie ciekawa jak smakują, i już chyba wiem, że na pierwszy ogień pójdzie Aloha ;) Jeśli jeszcze nie mieliście okazji spróbować batonów, a jesteście zainteresowani, zapraszam na stronę sklepu. Jestem pewna, że nie pożałujecie! :)



Komentarze

  1. te batony mają świetny design!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham masło w kaszy! ♥ ale wczoraj rodzicie przywieźli mi 3 słoiki z M&s. Przeżyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też z utęsknieniem czekam na tydzień amerykański z powodu tego masła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Manna w najlepszym wydaniu :)
    Koniecznie muszę spróbować te batony! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz i kaszą i tymi batonami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam te batony. Najbardziej kusi mnie wersja kokosowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te pomarańcze, jak dumnie spoczywają na wierzchu i ślicznie zdobią całą pyszną miseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam tego masła orzechowego, też czekam na tydzień amerykański, żeby wreszcie je kupić!
    Uwielbiam te batony, kupiłam je już parę razy, to świetna przekąska do szkoły:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam takich pyszności ; ) Trzeba spróbować ♥ Mniam ; )

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ ; )

    Miłej Niedzieli Życzę ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)