626.




Czekoladowa owsianka z płatkami jaglanymi, bananem, kakao, orzechami brazylijskimi, ostropestem, daktylami i chilli
 

Jutro znów z plecakiem na plecach, ściskając bilet w dłoni, nieprzytomna, o 6 rano wsiądę w pociąg. Czyżbym stawała się stałą podróżniczką? Życie zaskakuje.
 "Zawsze się bałam. Bałam się być zbyt brzydka i bałam się być zbyt piękna. Bałam się za bardzo zbliżyć do drugiego człowieka i równie mocno obawiałam się odrzucenia. Bałam się drwin. Bałam się oskarżeń, że się mylę, i równie mocno obawiałam się uznania mnie za arogancką, kiedy miałam rację. Takie życie bardzo wyczerpuje. W końcu brakuje już sił, wszystkie źródła są puste i człowiek chce tylko wydobyć się ze swojego życia. Zmienić. Stać kimś innym."
Majgull Axelsson "Ta, którą nigdy nie byłam

Przypominam, że w okresie od 24 listopada do 8 grudnia, po wpisaniu hasła 6PETIT14 dostaniecie 6 % rabatu na zakupy w sklepie fitness-food.pl :)

Komentarze

  1. Kakao, daktyle, chilli... Brzmi cudownie ta kombinacja i podobnie też wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie tym razem lecisz? śniadanie dające kopa na drogę, banann, kakao, daktyle, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu widać, że intensywnie czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życie zaskakuje, a podróże są piękne :)
    taką owsiankę chętnie bym teraz zjadła na rozgrzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladowo, bananowo, daktyle, lepiej być nie może! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak czekoladowo... kusząco! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłaś mnie tą owsianką! wpadnij jutro po drodze do mnie (gdziekolwiek jedziesz ;p), ugotuj mi dokładnie taką wersję owsianki i możesz jechać dalej w świat ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech.... W owsiance siła :) DAsz radę ! :) Pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miseczka cudowna! Te daktyle, kakao i banan - słodki ulepek musiał być, a takie są najlepsze :) Udanej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekolada, banan, kakao... żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)