624. fitness-food.pl




Niedawno nawiązałam współpracę ze sklepem fitness-food.pl  W ofercie sklepu znajdziemy zdrowe produkty od mąk, kasz, makaronów, po musli, przyprawy, bakalie i przeróżne kremy. W piątek otrzymałam paczkę z produktami, które mogłam sobie sama wybrać. Mój wybór padł na masło migdałowe, tahini, płatki jaglane i gryczane oraz mąkę kokosową. Muszę przyznać, że cieszę się z tych rzeczy jak dziecko, bo już dawno chciałam spróbować każdej z nich ;) Jak widzicie, już pierwsze produkty wykorzystałam w śniadaniu, nie mogłam się doczekać, aż spróbuję tego połączenia. Płatki jaglane okazały się bardzo smaczne i niezwykle sycące, pod wpływem płynów baaaardzo pęcznieją. A mąka kokosowa? Co tu dużo mówić, już sam zapach pobudził moje kubki smakowe :)


Wszystkich zainteresowanych zapraszam serdecznie na stronę sklepu- już za samo zapisanie się do Newslettera dostaniecie 5% zniżki na zakupy, a ja mam dla Was jeszcze jedną niespodziankę. W okresie od 24 listopada do 8 grudnia, po wpisaniu hasła 6PETIT14 dostaniecie 6 % rabatu na zakupy. Nic tylko uzupełniać zapasy! :)

Komentarze

  1. masło migdałowe! kosztowałaś już? czekam z niecierpliwością na jakieś śniadanie z dodatkiem masła i recenzję ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. z takimi dodatkami musiało być pysznie! no i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy! Pyszne składniki, na pewno wspaniale je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne produkty!
    właśnie zapisałam sobie na mojej liście zakupów płatki jaglane! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dzisiaj również króluje mąka kokosowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie tymi płatkami jaglanymi, muszę spróbować :) Twoje śniadanie wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :)
    Zawsze kiedy przechodzę obok tego masła migdałowego zastanawiam się czy go nie kupić i obiecuję sobie, że kiedy skończę domowe to wypróbuję! Ale kiedy ostatnia łyżeczka domowego znika na jego miejscu od razu pojawia się nowe i tak w kółko :p

    OdpowiedzUsuń
  8. mam mąkę kokosową tej samej firmy :D a sniadanie wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)