618.



 Waniliowa kasza manna z gruszką, ricottą, miętą i nerkowcami, kawa miętowa


Człowiek jest gotowy spędzić cały dzień poza domem, a tu odwołują zajęcia na uczelni. Rozleniwiam się coraz bardziej.


"To bardzo dziwna rzecz. Tak samo jak ty, chciałbym całkiem zapomnieć o różnych rzeczach. Ale im bardziej staram się zapomnieć, tym więcej sobie przypominam. Wiesz jak to jest, że im bardziej człowiek chce zasnąć, tym bardziej jest rozbudzony. Tu jest tak samo. Sam nie bardzo wiem, dlaczego tak się dzieje. Przypominam sobie nawet rzeczy, których nie powinienem pamiętać. Moje wspomnienia są tak wyraźne, że wręcz czasem się niepokoję czy starczy mi miejsca na zapamiętanie dalszego życia, skoro tak dobrze pamiętam przeszłość. To prawdziwy problem."
Haruki Murakami- "Zniknięcie słonia

Komentarze

  1. lubię, jak u Ciebie tak prosto. a leństwo się należy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam dzisiaj odwołane zajęcia na uczelni :D
    Śniadanko wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa miętowa w towarzystwie takiego śniadania to naprawdę udany poranek :) Przepiękna miseczka !

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto i pysznie, tak najbardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że mi tak nie odwołują i sama muszę sobie wagary robić ;) Przepysznie wygląda ta miseczka dobroci!

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem musi być leniwie, ja sama zrobiłam sobie wolne i ani myślę tego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi o mannie, chyba czas ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to bym chciała taki eodwołania lekcji :D
    manna pierwsza klasa! waniliowa *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez zbędnych udziwnień- wszystko przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak delikatnie, wręcz jedwabiście to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo kremowa konsystencja, tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. odwołane zajęcia to najcudowniejsza informacja jaką możemy otrzymać, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam ten moment, gdy odwołują zajęcia! Mniej go lubię wówczas, gdy już tam jestem z cudownym zapasem jedzenia i wtedy informują nas, że jednak dzisiaj wolne :)

    Śniadanie obłędne, gdyby nie ta mięta, to sama bym się na takie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)