616.



Scramble waniliowe z bananem, mandarynką, podane z twarożkiem grani i cynamonem, kawa miętowa


musisz wiedzieć
że jeszcze czuję
i najwidoczniej zimno mi z tego powodu
otwieram rany jak drzwi supermarketu
zamykam usta jak przeciąg
musisz wiedzieć
że już nie czuję tego samego smaku który dotychczas dotykał mojego języka
i wszystko staje się obce jak metalowa klamka
samochód na mnie patrzy
jeszcze nieporuszony
szyba mnie rozmazuje wycieraczką w miejscu
dokładnie
jak twoja ręka
- Kaja Kowalewska "Nie zrozum mnie dobrze"

Komentarze

  1. O proszę Jak ładnie wygląda ! ; ) Pierwszy raz słyszę o tak smacznym sniadaniu , mniam ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mm, jak to przepysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje miseczkowe kombinacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbyt rzadko jadam scramble! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że scramble nigdy mi przysłowiowej dupy nie urwało, ale dla prezencji zawartości tej miseczki jestem gotowa zrobić kolejne podejście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdy widzę mandarynki od razu czuję święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. grani zawsze jadam z warzywami, ale już od jakiegoś czasu próbuję przemycić go do słodkiej owsianki ;) a po Twoim śniadaniu w końcu się przekonałam do tego pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten twarożek grani ostatnio coraz częściej ląduje i w mojej miseczce :D
    Pięknie się prezentuje, a mandarynka - niczym kwiatuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że to owsianka :D W sumie...przecież to w pewnym sensie jest owsianka, wiec bardzo sie nie pomyliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. te Twoje połączenia smaków są zawsze tak przemyślane i świetnie skomponowane!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony twarożek znalazł się dzisiaj w towarzystwie Twojego śniadania :) Nie jadłam nigdy scrumble, a tak fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)