600. pytajcie



Owsianka na budyniu waniliowym z jabłkiem, jagodami goji, babką płesznik, migdałami i mieloną wanilią, kawa orzechowa


Sześćsetne śniadanie, którym dzielę się z Wami. Sześćsetny poranek, w który wstaję rano, szykuję jedzenie, robię zdjęcie i wrzucam na bloga. Sześćsetny raz kiedy piszę nieskładną notkę, marudzę i jęczę. Sześćsetny raz kiedy jesteście ze mną. Dziękuję. Chociaż moje śniadania zrobiły się ostatnio monotonne, choć niczym Was nie zaskakuję, często brak mi czasu- jestem i będę. Bo dobrze mi tu. Z uwagi na to, że zwykle przy okrągłym wpisie był jakiś bonus, dziś możecie zadawać mi pytania. Nie wiem, co mogłabym jeszcze Wam o sobie powiedzieć więc jeśli coś Was ciekawi- piszcie. Nawet z Anonima.

A wieczorem szykuje się studencka impreza, w gronie ludzi z roku. Inaczej niż na pierwszym roku, ale może to lepiej.

Opłacz to, wykrzycz to, 
a później weź się w garść, 
stań na nogi i zacznij żyć. 
Możesz żyć tak szczęśliwie, 
że głowa mała.
~Adam Szustak

Komentarze

  1. u Ciebie zawsze smakowite sniadania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) Miło, że tu jestes i inspirujesz :) Życzę kolejnych 600 śniadan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Uwielbiam Twoje śniadania i bardzo lubię czytać zawsze tych kilka zdań na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje, bądź z nami tutaj jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam owsianki gotowane na budyniu, mają idealną konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiaamm tu zaglądać! Jestes przesympatyczną osobą :)
    gratuluję ;* oby byłaś tu jak najdłużejj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam Twojego bloga od kiedy zaczęłam swoją przygodę ze śniadaniowcami, czyli już jakieś 2-3 lata i widzę, jak bardzo się zmieniłaś, dojrzałaś. gratuluję Ci 600 wpisu i mam nadzieję, że kolejne śniadania będą sprawiały Ci tyle samo radości co poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, moja setka to przy tym nic :) Obyś mogła obchodzić takich więcej!
    Uwielbiam tutaj codziennie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznie i świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co tam 600 śniadań, ja zapomniałam pogratulować stupendium!

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy wypijesz ze mną w końcu kawę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz mam 2tygodnie wolnego w lutym-wiem ze mega uprzedzenie terminami ale mogę Ci zaklepać jakiś especially dla Ciebie :D

      Usuń
    2. spoko, jeśli zdam to chętnie :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)