595.


 
Płatki ryżowe z serkiem wiejskim, bananem, śliwkami duszonymi w cynamonie, babką płesznik, wanilią i solą, kawa orzechowa



Przeprowadzka staje się bardziej realna niż do tej pory. Ale spokojnie. Ostatnio życie nauczyło mnie żeby nie snuć planów i nie cieszyć się na wyrost. Uczę się cierpliwości i czekam. Najpierw decyzja o stypendium.

A czasem tak chciałbym do kogoś mówić 
naprawdę
 – jak małe dziecko. 
A przecież, kiedy mam mówić, 
zmieniam wszystko w żart 
i nic nie mówię. 
Słów mi brakuje 
– tylko ciągła niepewność, 
żeby się nie obnażyć zanadto, 
żeby nie zdradzić, 
co się myśli naprawdę
 - Rafał Wojaczek

Komentarze

  1. to prawda, czasem lepiej warto zachować spokój i cierpliwie poczekać na efekty, a potem już można się w pełni cieszyć i jestem pewna, ze w Twoim przypadku tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliwki duszone w cynamonie! to działa na moją wyobraźnię smaków!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliwki duszone w cynamonie, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę serka wiejskiego! I płatków ryżowych! Czas odwiedzić polski sklep, przy okazji kupić śliwki. Straszne, jeszcze ich w tym roku nie jadłam. Zawsze mnie jakoś smacznie zainspirujesz.

    Powodzenia! Ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  5. chcesz się usamodzielnić? podziwiam ;) ale pewnie taka przeprowadzka wyszłaby Ci na dobre ;) jestem pewna, że po jakimś czasie zatęsknisz za rodziną, oni za Tobą i Wasze relacje na pewno się poprawią ;) mówię z własnego doświadczenia ;) trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje śniadanie jest cudowne, nic dodać, nic ująć! :)
    Życie bywa zaskakujące...

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, nawet, jeśli miało by się nie udać- to zawsze krok w przód. bo nie bałaś sie podjąć dezycję

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie - lepiej się miło zaskoczyć niż zawieść.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te śliwki są strasznie kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie ja trzymam kciuki, aby wszystko ułożyło się po Twojej myśli...i nie ma się czego bać, uwierz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś jeszcze w związku? jak Wam się układa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może byś się przedstawił, drogi Anonimie, przed zadawaniem pytań o moje życie prywatne?

      Usuń
  12. alee to bajecznie wygląda:)) śliwki<3obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)