592. Piątnica



Domowy chleb żytni z masłem orzechowym, solą, figą i miętą/ z serkiem łososiowym, surimi, tymiankiem i  marynowaną gruszką, kawa orzechowa


Kolejna współpraca na blogu! Tym razem jest to sklep internetowy, Piątnica, który jest bezpośrednim importerem wielu produktów spożywczych (np.: ryż, skrobia, bakalie, przyprawy itp.) oraz producentem kasz. Jak sami zapewniają, ich produkty są doskonałe i sprawdzone jakościowo. Spośród szerokiej palety produktów, zdecydowałam się na babkę płesznik, orzechy brazylijskie, pistacje, mango suszone, pomidory suszone, wiśnie kandyzowane, ostropest mielony, wiórki kokosowe i fasolę Jaś. Przesyłka przyszła ekspresowo, kontakt mailowy był bardzo sprawny i sympatyczny. Już myślę nad wykorzystaniem otrzymanych produktów! :)
Zachęcam do odwiedzenia strony sklepu i zrobienia zakupów. Oraz na firmowego Facebook'a.


Komentarze

  1. gratuluję współpracy :)
    a kapeczki takie kolorowe :) dzięń od razu przyjemniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, nie słyszałam nigdy o tym sklepie...Mają bardzo bogatą ofertę, już mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kanapki zawsze mnie zachwycają. Są po prostu niezwykłe :)
    Również gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujące połączenie jak dla mnie, mięta i figa :) Ciekawa jestem jak się komponują, zakładam, że pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to sporo tych współprac zawierasz! same plusy, tyle pysznych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tej współpracy, świetne produkty :)
    A ta marynowana gruszka musi być genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kanapka z figą super! A sklep idę sobie obczaić, bo jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje kolejnej wspoloracy, rozwijasz sie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)