Przejdź do głównej zawartości

590.



Jogurt kozi z babką płesznik, cynamonem, jabłkiem i granolą z patelni (płatki owsiane, słonecznik, wiórki kokosowe, miód), kawa orzechowa


A najlepszym prezentem na nadchodzące urodziny byłoby jedno zdanie. "Chodź, Karola, pieprz to wszystko, jedziemy na koniec świata". Rzuciłabym się na szyję. To miejsce, ta codzienność tutaj powoli mnie zabija, czuję to każdą komórką ciała.


uciekajmy, 
mamy jakieś pieniądze, 
znajdźmy jakiś motel, 
kupmy odgrzewaną pizzę z mikrofalówki i frytki, 
a przede wszystkim dwie butelki wina 
i wejdźmy do wanny, umyję Cię,
scałuję z Ciebie wszystko, 
umyję Cię, 
wytrę ręcznikiem, 
położę do łóżka, 
i zacznę całować, 
i mówić Ci, 
opowiadać cały świat.
-Żulczyk

Komentarze

  1. uwierz mi, sama bym chciała usłyszeć takie słowa, zwiedzić świat, oderwać się od codzienności... :) ale najpierw trzeba zapracować, a dopiero potem przyjemności, choć można za jednym razem i to i to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta granola z patelni wygląda strasznie apetycznie, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja Ci powiem: Karola, świat jest w Twoich rękach i tyle wspaniałych rzeczy, osób Cię otacza- niech to wszystko przesłoni Ci te ciemne strony

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu zrobić granolę, bo słoik od dawna stoi pusty... Może dziś się za to wezmę!

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż, nie można mieć wszystkiego... ale warto cieszyć się tym, co mamy i starać się czerpać przyjemność nawet z najbardziej błahych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym jogurcie ostatnio!
    A Tobie życzę samych dobrych dni :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiam się nad określenie "jogurt kozi" ;p chodzi o ser kozi, czy może wymieszany jogurt z takim serem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ciekawe, nigdy go nie widziałam w lidlu ;) ale już sobie zobaczyłam jak wygląda i będę polować ;)

      Usuń
  8. ta granola z patelni na pewno pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  9. taki prezent to i ja bym chciała :)
    a właśnie mi przypomniłaś o granoli, kurcze tak dawno jej nie jadłam :<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)