569. i fakty o mnie



Waniliowa kasza jaglana z ubitym białkiem, ricottą (wewnątrz i na wierzchu), bananem, figami, babką płesznik i solą, zielona herbata z mango



Pierwszy mój raz z figą i przyznam, że spodziewałam się czegoś bardziej spektakularnego (w takiej cenie...). Jest smaczna, ale myślałam, że jest bardziej wyrazista w smaku i słodsza, albo chociaż kwaśna (; Chyba, że trafiła mi się taka felerna sztuka? W każdym razie duet kaszy jaglanej z bananem jest zawsze przepyszny, a do tego genialna konsystencja dzięki białku i ricottcie więc śniadanie na tak!

Zostałam nominowana przez Martynę do Versatile Blogger, czyli napisania 7 faktów o sobie. Nie wiem czy zaskoczę Was czymś nowym, ale i tak dziękuję! ;)
1. Przez ten rok moje życie zmieniło się o 180 stopni. Robiłam rzeczy, na które wcześniej bym się nie odważyła, poznałam fantastycznych ludzi (chyba więcej niż przez całe życie ), zafascynowałam się podróżowaniem autostopem i zjechałam pół Europy. Poza tym postanowiłam wziąć życie w swoje ręce i mam nadzieję, że uda mi się połączyć pracę i studia, dostać stypendium, a w nowym roku wynająć mieszkanie. Najlepiej z samymi chłopakami! :P
2. Zaczęłam doceniać ludzi dookoła mnie i staram się spędzać z nimi jak najwięcej czasu, bo nie ma większego skarbu niż prawdziwi przyjaciele!
3. Jestem raczej zamkniętą osobą, ciężko nawiązuje nowe kontakty, ale jak już się do kogoś przekonam, to na długo :) Lubię otaczać się ludźmi wygadanymi lub takimi, którzy potrafią mnie wciągnąć w rozmowę, bo sama mówię mało. Nie lubię fałszu i kłamstwa, dlatego staram się informować innych, co mi leży na sercu, być lojalna i zawsze gotowa do pomocy.
4. Jestem typowym domatorem, ale w ostatnim czasie, zważając na warunki w domu jestem zmuszona spędzać w nim jak najmniej czasu. Czasami marzy mi się tylko zakopać się w łóżku i nigdzie nie wychodzić. Ale z tym walczę ;) Dziękuję dziewczynom, że starają się mnie wyciągać do ludzi, nawet jak bardzo marudzę.
5. WŁAŚNIE! Jestem okropną marudą. Poza tym uwielbiam się kłócić i krzyczeć! Jestem wiecznie wściekła. No cóż, natura obdarzyła mnie rudymi włosami nie bez powodu ;)
6. Lubię aktywnie spędzać czas. Leżenie w łóżku do południa, wakacje na plaży czy siedzenie w domu gdy na dworze piękna pogoda nie są dla mnie, dostaję obłędu. Sport, spacery, góry, zwiedzanie- to jest to! Nawet od października mamy z Alą zamiar zapisać się na Pole Dance :D O
7. W listopadzie skończę 20 lat, a wciąż nie wiem co chcę robić w życiu i nie mam pomysłu na siebie. Wiem tylko, że na pewno nie dam się zamknąć w biurze, za biurkiem. Ja nie mogę się nudzić!

Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych :)

Komentarze

  1. Z punktem nr 7 mam podobnie! Tzn nie ma opcji żebym pracowała za biurkiem :D pomysł na siebie już mam aale .. lepiej nie zapeszac może jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne odczucia co figi-jest smaczna, ale bez szału :P
    I nie uwierzysz, ale w zeszłym tygodniu zapisałam się na pole dance i zaczynam od 7.października, więc zapraszam ze mną! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kocham aktywnie spędzać czas a figi na zdjęciu wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pole Dance? szalony pomysł, ale jestem zdecydowanie na tak! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że całkiem sporo nas łączy, nawet to, że w listopadzie kończymy 20 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje! Uwielbiam figi ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że co nieco jesteśmy do siebie podobne :) mimo iż jestem tutaj codziennie fajnie jest odkryć parę kolejnych faktów o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna dziewczyna z Ciebie! :) Muszę spróbować jaglanej z białkiem *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych podróży to, achh, zazdroszczę! :) Dzięki za odpowiedzi! :)
    Figi piękny mają kolor na tych zdjęciach, a na czarno białym wyglądają przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. z trójką mam identycznie, ale też staram się tą nieśmiałość pokonać :)
    w ogóle wydajesz się naprawdę wspaniłą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrosze podrowania.
    Wiem jak trudne jest studiowanie, pracowanie i jeszcze dostanie stypendium, wiec z calego serca zycze Ci tego.
    Ps. Zdjecie z nizem jest przecudowne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)