548. Skworcu znów rozpieszcza



Domowy chleb żytni z ricottą, miodem, cynamonem i śliwką/ z ricottą, kremem czekoladowym i śliwką, kawa adwokat



Zatrudnię osobę do podejmowania za mnie decyzji. Odważę się stwierdzić, że dorosłe życie jest cholernie trudne.

Wczoraj wróciwszy z pracy na łóżku czekała na mnie paczka od Skworcu. Jak zawsze Pan Marek napakował w nią mnóstwo pysznych rzeczy, za każdym razem nie wiem jak mam dziękować :) To już kolejna przesyłka a moja satysfakcja ani trochę nie maleje! Polecam wszystkim ten sklep internetowy- zapewniam o wysokiej jakości obsługi i produktów oraz ekspresowej przesyłce. Co dostałam?
HERBATY: Gunpowder goji, Perła Karaibów, Śliwka w Cynamonie
KAWY: rozpuszczalna Malibu, Piernikowa, Orzechowa, Tiramisu i Waniliowa
BAKALIE: daktyle, chipsy kokosowe, jagody goji, migdały blanszowane, mleczko kokosowe, nerkowce, pistacje surowe, dynia, żurawina
KASZE, MĄKI I ZIARNA: cieciorka, bulgur pszenny, chia, mąka z tapioki, amarantus
PRZYPRAWY: agar, cukier malinowy, laski cynamonu, cukierki z tamaryndowca, gałka muszkatołowa mielona, kardamon mielony, ostropest mielony, przyprawa do potraw z jajek, Kuchmistrz, tofu, woda kokosowa.

Teraz muszę tylko wykrzesać jakąś wolną chwilę na wykorzystanie tych składników. A z wolnym czasem ostatnio się niestety nie lubimy.

Komentarze

  1. Ale zazdroszczę tej współpracy! :)
    Same pyszności!
    Chociaż za kawą nie przepadam strasznie mnie intrygują te smakowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna musi być taka współpraca! Tyle produktów, aż pewnie nie wiesz za co masz się zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skworcu to wspaniała firma! :)
    A śniadanie jak ze snu *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Skworcu najlepszy! sama nie raz się o tym przekonałam i stale korzystam z produktów :) Tyle pyszności do Ciebie dotarło! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie masz czasu przygitowywac to ja z chęcią przyjmę trochę towaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, z tym skrowcu to faktycznie niekończąca się historia, tyle dobrych rzeczy w paczce :) Zazdro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcialabym Ci jakos pomoc ;C
    Wspaniale to jest, wracasz do domu i czeka na Ciebie tak wspanialy prezent <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)