542. Mixit

 
Twarożek grani z kawą, bananem, wiśniami i musli Mixit, zielona herbata z opuncją



Wszyscy mają tubę, mam i ja! Myślę o tubie musli oczywiście! Taką okazję miałam dzięki firmie Mixit, która zgodziła się, że w ramach współpracy wyśle mi jedną tubę pełną skomponowanej przeze mnie mieszanki. Pełna optymizmu zabrałam się za wybieranie składników, co było nie lada wyzwaniem, bo wszystkie są kuszące! Ostatecznie dodatków wyszło mi więcej niż bazy :D Bazę w moim musli stanowi mieszanka "W miłości tkwi ziarno", składająca się z płatków owsianych, jęczmiennych, pszennych, żytnich i chipsów owsianych. Do tego dodałam chipsy bananowe, daktyle, rodzynki, orzechy ziemne i włoskie, amarantus, ryż preparowany, słonecznik, płatki kukurydziane, ziarna kawy w czekoladzie (zakochałam się w nich!), porzeczki w polewie jogurtowej, wiórki czekoladowe mleczne i wanilię mieloną. Wyszedł wielki misz- masz ale pyszny :) Bardzo dziękuję firmie Mixit za doskonalą obsługę, szybką przesyłkę i oczywiście najlepszą jakość składników! Co warto zaznaczyć, dodatków jest naprawdę dużo, nie tam jakaś garść, jak w tańszych musli sklepowych. Dosłownie cała tuba jest nimi wypełniona aż po brzegi. Ledwo wczoraj dostałam musli, a już zdążyłam się nim objeść do granic możliwości, wyjadając głównie to co czekoladowe ;) Teraz tuba stoi grzecznie, schowana przed moim wzrokiem. W końcu słodyczowy odwyk trwa, nie mogę zjeść całej w przeciągu dnia. A wciąga, uwierzcie :) Gdybym tylko miała możliwości skomponowałabym jeszcze kilka. Polecam serdecznie!


Komentarze

  1. Przepyszny miszmasz! :D A śniadanie wyczarowałaś idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również zmiksowałam swoje musli i zdecydowanie się nie zawiodłam, najlepsze jakie jadłam! pyszny miks wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja mam okazję zmiksować, juz się nei mogę doczekać na efekty skoro wszyscy tak zachwalają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mixit ogarnął całą blogosferę! Ale fakt, musli mają przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę przynać, że zmixowałaś pyszną mieszankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa w czekoladzie to mistrz, no nie? <3 Podobne śniadanie dzisiaj miałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie mixit! Jak ja zazdroszczę haha <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo smakowita twoja tuba <3 !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)