512. nieocenione Skworcu



Pieczona owsianka bananowa (z mąką ryżową) nadziana twarożkiem i dżemem truskawkowym z truskawkami, świeżą bazylią i miętą, herbata Mona Lisa




Oj dobra była, dobra. Wsunęłam ją z ogromnym apetytem pomimo, że jeszcze wracając z pracy o 2 konsumowałam trzecią pracowniczą drożdżówkę. Nooo, tak nam dobrze (; A w reklamówce niosłam pachnące czosnkiem ciabatty.

Wczorajszy dzień w całej swej beznadziejności miał jeden baaardzo pozytywny aspekt. Tuż przed wyjściem do pracy odwiedził mnie kurier z przesyłką od Skworcu. Po raz kolejny przekonałam się, że Pan Marek jest nieoceniony! Aż mi szczęka opadła gdy zobaczyłam na zawartość paczki. Dziękuję ogromnie! Co dostałam?

Oj, lista jest przedługa:
Herbaty: Brzoskwinia-Nektarynka, Kaktusowa, Pigwa-Cytryna, Pu-Erh slim, Pikantny Romans, Rooibos Amore, CBSe Energia Guarana
Kawy: Irish Whisky, pistacjowa, rafaello, bananowa, Etiopia Sidamo, kokosowa, orzechowo-waniliowa, czekolada do picia
Bakalie: chipsy bananowe, pistacje, aloes kandyzowany, pekany, morwa, nerkowce, orzechy Kemiri, suszona wiśnia, kakao naturalne
Przyprawy: Chilli Jalapeno, aromat wanilinowy, cukier marcepanowy, betram, czarnuszka, kardamon, , mięta, ksylitol, mleko sojowe w proszku, pieprz biały mielony, pyłek pszczeli, złoty len, sól cytrynowa, wanilia mielona, spirulina w proszku, nasiona babki płesznik, mąka ryżowa
Płatki, ryż, kasza: kuskus pełnoziarnisty, płatki orkiszowe, ryż jaśminowy, nasiona chia, komosa ryżowa,

Czyż to nie jest najlepszy sklep internetowy? :)

Komentarze

  1. Ojejku, ile dobroci dostałaś! Jak zobaczyłam listę produktów to szczęka mi opadła. Fajnie taką współpracę nawiązać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. który to już raz wyciągasz? troche to już żałosne. rozumiem, współpraca spoko, raz, no może dwa, ale nie cztery... sama byś tego na pewno nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem problemu, skoro sklep jest zainteresowany współpracą to dlaczego mam odmawiać? jest to z korzyścią dla obu stron.

      Usuń
    2. Ktoś jest po prostu zazdrosny i nawet nie ma odwagi się podpisać.A Karolina codziennie wstawia coś z ich produktami.Wiem bo jestem tu codziennie.To znaczy że wywiązuje się z umowy.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Łaaa, wygląda obłędnie. Muszę znów jakąś upiec :)
    Wypasiona po brzegi paczka, jak to wszystko się tam zmieściło... :D Widzę, że poszalałaś z panem Markiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna ta owsianka, wygląda jak ciacho :) a współpracy zazdroszczę, genialne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! Pan Marek rzeczywiście zrobił Ci dużą niespodziankę :) uwielbiam ten sklep :) i czekam na wszystkie pyszne dania i śniadania, które stworzysz z tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci zazdroszczę, pan Marek jest niezwykle hojny ;p
    A owsianka jest chyba najładniejszą, pieczoną jaką widziałam kiedykolwiek :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pan Marek jest wspaniały! I to już pokazuje nie jeden raz ;) Uwielbiam tę firmę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama lista przyprawia o zawrót głowy! Mam pytanie, otrzymałaś to wszystko w ramach współpracy?

    OdpowiedzUsuń
  9. w Twojej paczce to mi się kawy najbardziej podobają :D a w Twoim śniadaniu truskawki, bazylia i mięta takie fajne świeże połączenie ;] a w ogóle to jaką hmm artystyczną herbatkę popiłaś fiu fiu fiu ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam twoje pieczone owsianki za kazdym razem one mnie bardzo zachwycaja <3! A paczką robi wrażenie super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)