506.



Nocna owsianka z jabłkiem, serkiem waniliowym, jagodami, miętą, kawą i gorzką czekoladą, kawa adwokat



Przyznaję bez bicia, że serki Danio wcinam nałogowo. Dawno już przeszła mi mania super- zdrowego odżywiania i chyba dobrze mi z tym. No, może czasem powinnam się hamować, bo zjedzenie całej łubianki truskawek i popicie colą nie ma pozytywnych skutków... ale za to ile przyjemności! (;

A propos przyjemności, mam nadzieję na całkiem miły weekend. Zaraz wyruszam na pierwszą w tym roku przejażdżkę rowerową z Alą, naszą znaną trasą nad zalew. Na 17 pierwsza poważna zmiana w pracy. Trzymajcie kciuki, bo ręce mi drżą ze zdenerwowania! 
A jutro, jeśli wszystko wypali grillujemy (pijemy) z najlepszymi Miśkami na świecie. Dla mnie to kwintesencja wakacji.


Chwilami zazdroszczę im takiego codziennego, nudnego szczęścia, 
tylko z tego powodu, że są razem i patrzą na rośliny. 
Ja nigdy nikomu nie umiałam dać spokoju. Sobie też.
— Agnieszka Osiecka

Komentarze

  1. trzymam kciuki z całych sił! i wspaniałego dnia życzę :)
    owsianki takie kocham całym sercem <3 jednak za danio nie przepadam, jestem za naturalnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łubianka truskawek to spoko! popicie colą mniej spoko, ale równie dobre! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś przyjdzie czas i będziesz umiala zapewnić spokój i brać spokój. I patrzeć na rosliny,niebo,ksiazki. Chociaz na chwile. Zobaczysz. Czasu trzeba po prostu tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram - to ultra-zdrowe odżywianie czasem daje mniej korzyści, niż prowadzenie po prostu zdrowego trybu życia. Na tyle zdrowego, żeby wypić czasem colę, zjeść serek czy kawałek ciasta, a poza tymi zachciankami jeść zdrowo. Umiar jest najważniejszy - we wszystkim, bo wszystko jest dla ludzi.
    Baw się dobrze! :)

    Chcę jagód! Idę do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poradzisz sobie, no ale oczywiście, że możesz liczyć na moje kciukasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam! zjadłabym razem z tym słoikiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeszła Ci i nie tracisz na tym- grunt to słuchać swojego organizmu i znaleźć równowagę między przyjemnym a pożytecznym. Miłego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danio są pyszne! Uwielbiam zwłaszcza kokosowe Intenso, jezu, rozpływam się nad ich smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lodówkowa uwielbiam <3 Chodzi o balans i cieszenie sie jedzeniem nie wszystko zawsze musi byc 100% "clean"

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm.... obłędnie wygląda! zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dziwię się, że wciągasz nałogowo, przecież danio najlepsze, a zwłaszcza te zwykłe waniliowe :D i w takich śniadaniach sprawdza mi się lepiej niż jogurt ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj w jedzeniu truskawek to ja tez nie mam umiaru... :D. wlasnie, chyba musze je dzisiaj kupic hahah :D danio tez lubię :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też dałam sobie trochę spokój z tym restrykcyjnym przestrzeganiem zdrowego odzywiania i dobrze mi z tym bardzo ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. truskawki i coca-cola ? :) U mnie koleżanka lubi jeść ogórki kiszone z bitą śmietaną :D
    Ciekawe połączenia ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)