481. paczka od biozdrowie24



Chleb razowy z twarożkiem grani, cynamonem,  dżemem truskawkowym/ Miodofrutti / hummusem, ogórkiem i rzodkiewką, jajko na miękko



Nie umiem słuchać rozsądku.

Od rana biorę się za naukę. Tak, tak w końcu trzeba. Mam mobilizację żeby uwinąć się jak najszybciej i zmyć się z domu, zwłaszcza, że nie ma opcji bym siedziała tu wieczorem. W obliczu braku innych, lepszych propozycji, wybieramy się na Juwenalia. Choć na samej imprezie pojawimy się pewnie koło 22, na Comie (; Coby dopełnić dekadencki nastrój.

Wczoraj listonosz zawitał do mnie z paczką od BioZdrowie24. Ogromnie cieszę się z przedłużonej współpracy i jestem zachwycona otrzymanymi produktami! Już się nie mogę doczekać aż będę miała w końcu chwilę oddechu i wymyślę z nich coś dobrego (:

Komentarze

  1. Fajna taka współpraca. Same zdrowe smakowitości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój faworyt to budyń morelowy z krecikiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna paczka. wczoraj byłam na juwenaliach, właśnie na come dotarłam, było tyyle ludzi że sobie nawet darowałam wchodzenie na teren i słuchałam ich na trawie. może i lepiej, przynajmniej nie widziałam wąsów Roguckiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też chyba się nie będziemy tam pchać, zwłaszcza że tłumy przyprawiają mnie o szewska pasję (;

      Usuń
  4. Obłędna zawartość paczki i piekne zdjęcia boskiego śniadania <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, tyle pyszności! i moje ulubione kasztany widzę :) już nie umiem się doczekać co wyczarujesz z tymi produktami smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tych wszystkich pyszności:). Smakowite kanapki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Porywam budyń moelowy i kasztany jadalne, świetna paczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełko sezamowe <3
    Kreatywne kanapki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem kto wymyślił juwenalia w maju. One po sesji powinny byc!
    Kanapki smakowite,a masła czekoladowego zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale paka! oj zazdroszcze! :) bezglutenowe musli ryżowo- jaglane musi byc wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)