479.



Bułka mleczna z masłem i miodem/ z domowym dżemem malinowym i bananem, chleb razowy z masłem, kabanosem, papryką i pomidorem, rzodkiewki, kawa bananowa




Ostatnimi czasy nie ma dla mnie nic smaczniejszego niż takie proste kanapki. No może poza jakąś smacznie wypchaną miseczką, słodyczami, owocami, lodami, wypiekami... Ale czuję, że nadchodzi lato, bo zupełnie przeszła mi ochota na ciężkie, ciepłe, zimowe dania. Wczoraj rozpływałam się nad smakiem zimnego arbuza. Nie mogę się doczekać letniego sezonu!

Dziwne mam zachcianki, dziwne mam myśli. A gdyby tak to rzucić w cholerę? Coraz częściej zastanawiam się czy to co wybrałam w ogóle mnie kręci, czy się nadaję. Przecież marzy mi się co innego.

Komentarze

  1. Uwielbiam mleczne bułeczki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, nie ma lepszej bułki niż bułka z masłem i miodem! Mistrzoooostwo! Smak dzieciństwa, smak takich poranków leniwych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podazaj za marzeniami..:) naprawde:) wiem co mowie:) moje.. sie spelniaja, mniejsze wieksze.. to i Tobie sie uda. Podazaj za glosem serducha:)
    A co do sniadanka-jak bosko wyglada, takie kolorowe:) mniam:) ja dzis wcinalam placuszki i tez kromeczke chlebka z szynka i salata.. ah, czuc lato:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli marzy sie co innego, to chwytam byka za rogi! Nie ma czasu na marnowanie swojego potencjału na czymś, co nas nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta z dżemem i bananem, no cudo!
    a wiesz, nigdy nie jest za późno, żeby zupełnie zmienić swój kierunek. nie myśl sobie, że szkoda tego roku- jeśli czujesz, że to nie to, nie ma co tkwić na siłę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanko wyśmienite. Porywamy kawę bananową ! :)))))))

    http://fitdevangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie ostatnio bardzo często jem takie proste kanapki na kolacje - i chyba najbardziej posmakowała mi wersja z serkiem naturalnym i truskawkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie hummus? hehe :D choć i te pysznie podane :) zawsze powtarzam, że w prostocie najlepszy smak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę ten kawałek z masłem i miodem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne, zdrowe kanapki. To lubię! ;3
    Może warto podążać za tym co nas interesuje, lepsze to niż życie w niespełnieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To zastanów się nad tym jeszcze raz. Nad życiowymi wyborami warto dumać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)