478.



Kasza jaglana z jabłkiem, kakao, chilli, lawendą, ricottą, truskawkami i czekoladą pistacjową, kawa marcepanowa




Nadzieja matką głupich, napaliłam się i mam za swoje, telefon milczał. Dziś kolejna rozmowa, już bez emocji. Koniec rozczarowywania się.

Najchętniej widziałabym siebie teraz na rowerze, w drodze nad zalew. Lub nad Wisłą, w Kazimierzu, przechodzącą się po tak dobrze znanej starówce, jedzącą słynnego koguta lub lody ze sprawdzonej budki. Albo w samochodzie/ pociągu/ autokarze/ czymkolwiek w drodze dokądkolwiek. Byle za słońcem, uśmiechem i z kimś fajnym u boku. Poczułam lato. Jak tu się skupić na nauce?

Komentarze

  1. Moja ulubiona kasza i to z takimi dodatkami!:) Bardzo trudno się teraz skupić na nauce, taka piękna pogoda za oknem, więc trzeba gdzieś wyjść;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam nie mały problem z wzięciem się do roboty, jak mi za oknem tak pięknie świeci ._.
    kurna, kiedyś przyjadę choćby po to, żeby jednego z tych Twoich śniadań spróbować. a telefon niech się odezwie jednak

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepięknie i smakowicie! :)) zdradź, skąd bierzesz tę czekoladę pistacjową? Kusi!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja tez czuje lato i ciezko mi sie skupic... tak samo jak widze jaglanke z kakao i truskawkami.. połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj też truskawki w śniadaniu, a jaglanka na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pogoda piękna jest, sama pojechałabym gdzieś rowerem, a potem znalazła spokojne miejsce i zajadała takie truskawki jak w twoim śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, lipa. Mam nadzieję, że tym razem się uda!
    Taka pogoda zdecydowanie ciągnie nas do podróży ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. o matkomatkomatko, co za cudo! konsystencja idealna i już się nie mogę doczekać, aż i u mnie na śniadanie zagości to połączenie.
    GENIUSZ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie da rady (skupić się na nauce). :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko trochę jeszcze, a zjesz lody, może nie z tej budki, może w Lublinie, ale w dobrym towarzystwie. to wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie przekichane siedziec i się uczyc, szczególnie w szkole, gdy za oknem taka ładna pogoda..

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście podobne miałyśmy dzisiaj śniadania :D
    A skupienie na nauce przy takiej pogodzie graniczy z niemożliwym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)