455.



Krem z płatków jęczmiennych z jabłkiem, serkiem waniliowym, prażonym sezamem, chipsami bananowymi i cynamonem, zielona herbata z żurawiną



Coś mnie natchnęło i zaraz zabieram się za pieczenie wielkanocnej baby. Moja rodzina raczej nie praktykuje tradycyjnych wielkanocnych wypieków, ale uznałam, że sernik, który jest na każde święta już mi się przejadł i czas przeprosić się z piekarnikiem (co nie znaczy, że zaraz tego sernika nie pochłonę :D ). Trzymajcie kciuki, bo nie piekłam żadnego dużego ciasta od, bodajże, 3 lat. Poza tym spałam dziś trzy godziny. Jeśli coś mi z tego wyjdzie, jutro pojawi się przepis.

Jestem spokojna, jestem spokojna, jestem spokojna. Wytrzymam te trzy dni. a potem się wyżyję ;D


Komentarze

  1. przepysznie wygląda *.* i tak estetycznie podane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, że wzięłaś się za wielkanocną babę, na pewno nie pożałujesz! :)) Trzymam kciuki, uda się na pewno! :D Czekam na efekty! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podasz przepis na ten krem? Często u Ciebie widzę kremy, ale nie znam sie jeszcze zbyt dobrze na gotowaniu i może dla kogoś oczywiste, jak go zrobić, ale dla mnie nie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień wcześniej 40g płatków jęczmiennych zalałam wrzątkiem. Jabłko pokroiłam w grubą kostkę. Do garnka wrzuciłam płatki i jabłko, dodałam cynamon i szczyptę soli, zagotowałam aż jabłko zmiękło. Przełożyłam do miseczki, schowałam na noc do lodówki. Rano zawartość miski przełożyłam do kubka od blendera, dodałam Danio i łyżeczkę sezamu, zblendowałam na krem. Posypałam prażonym sezamem i chipsami bananowymi.

      Usuń
    2. Fajnie, ze odpowiedziałaś :) Dziękuję, zrobię.

      Usuń
  4. mi tam sernik się jeszcze nie przejadł :D już nie umiem się doczekać wypieków! :) a babę na pewno pyszną upieczesz, także smacznego życzę i wesołych świąt! :) wytrzymasz, przeżyjesz - a może i nawet miło spędzisz ten czas !

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! Pochwal się potem swoją babą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten krem zawsze powala <3 Sezam z bananem idelanie tak grają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychotka <3 Ja dzisiaj spontanicznie zrobiłam pełnoziarniste ciasto z jabłkami. Bez weny i bez przepisu. Ale co tam, takie wypieki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także krótko spałam, trzymam za Cb kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)