436.



Płatki jęczmienne z pomarańczą, marchewką, twarogiem, prażonymi pestkami dyni i przyprawami korzennymi, zielona herbata z pigwą



Uciekła mi godzina z niedzieli i jak zawsze trudno mi przywyknąć. Jak to? - ja ledwo zwlekam się z łóżka o 9, ja jem śniadanie o 11? Niespotykane. Próbuję się uczyć nie żyć według zegarka, ale ciężko mi idzie. Więc dzisiejszy dzień potraktuję jako krok w dobrym kierunku (;
I chociaż wiem, że ta niedziela mnie niczym nie zaskoczy, to postaram się, by optymistycznie nastawiła mnie na nadchodzący tydzień.

– Powiedz, Puchatku – rzekł wreszcie Prosiaczek – co ty mówisz, jak się budzisz z samego rana?
– Mówię: „Co też dziś będzie na śniadanie?” – odpowiedział Puchatek. – A co ty mówisz, Prosiaczku?
– Ja mówię: „Ciekaw jestem, co się dzisiaj wydarzy ciekawego”.
Puchatek skinął łebkiem w zamyśleniu.
– To na jedno wychodzi – powiedział.
 

Komentarze

  1. super wypełniona miseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny cytat z tym puchatkiem, idealnie trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kwestia Puchatka i Prosiaczka :)
    Śniadanko jak zawsze przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubuś Puchatek <3
    optymistyczne nastawienie to podstawa by dobrze spędzić dzień ;) a tym bardziej kolejny tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pestki dyni podczas prażenia tak fajnie 'puchną' i robią się nich taaakie pudusie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też dużo dało zabranie godziny, no cóż trzeba się przyzwyczaić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje miseczki są zawsze wspaniale wypełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze tyle składników w Twojej miseczce, ale jednak wszystko do siebie pasuje, biorąc pod uwagę i wygląd, i smak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje miseczki zawsze mnie powalaja i wyglądem i zawartością zawsze jak tu wchodzę wiem zę bedzię smacznie i pięknie dla oka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Godzina mniej na naukę :(((

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypasiona to miseczka <3 Ja rano sie pogubiłam przez ta zmiane godziny XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj to i ja pospałam, nawet ( prawie ) do 10 :) Pyszne śniadanie, twaróg w miseczce i więcej do szczęścia nic nie potrzeba. No plus pyszne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zadziwiające połączenia smaku, aż chce się spróbować z samej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)