435.


Krem owsiany z ciecierzycą, bananem, serkiem wiejskim, musli tropikalnym, konfiturą z czarnego bzu i cynamonem, zielona herbata jaśminowa



Piąąątek, piąteczek, piątunio.  Wyczekiwany cały tydzień. Rozpoczęty o świcie idealnie spokojnym i pysznym śniadaniem, zapowiada się całkiem przyjemnie. Wyczekując wieczora i rozpoczęcia weekendu, gdzieś po drodze napiszę kolosa z angielskiego, pójdę na warsztaty z typografii i trochę ogarnę życie.Muszę się sprężyć i znaleźć czas nie tylko na przyjemności, ale i obowiązki. Rozpoczynam naukę mobilizacji i zarządzania czasem. Mam nadzieję na sukcesy (;
Apeluję do słońca- wróć! Dobrze, że pobiegałam w poniedziałek, bo od tej pory pogoda jest straszna.





Bananowy krem owsiany z ciecierzycą i serkiem wiejskim /porcja/
40g płatków owsianych
duży banan
50g ciecierzycy (u mnie z puszki)
sól, cynamon, kawa
opakowanie serka wiejskiego
dowolne dodatki ( u mnie musli i konfitura)
Płatki gotujemy dodając pokrojonego banana i ciecierzycę aż zgęstnieją. Dodajemy przyprawy i wstawiamy na noc do lodówki. Rano miksujemy z serkiem wiejskim. Podajemy z dowolnymi dodatkami.










Komentarze

  1. intrygują mnie te kremy z dodatkiem ciecierzycy, muszę w końcu pokusić się o jego zrobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smacznie:)
    lubię takie śniadania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego wynalazku jeszcze nie probowalam.. pora to zmienic! :> ciecierzyce i serek uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie właśnie pojawiło się słońce - optymistyczny początek weekendu :D
    Hm krem owsiany z ciecierzycą? Brzmi i wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. owsiany i z ciecierzycą - to na pewno wypróbuję, a poza tym już wiem, że był pyszny przecież! :D
    miłego dnia, i wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo pisać - pyszny pomysł, znakomita realizacja.
    Oczywiście, znam tę piosenkę, ale w życiu nie widziałam klipu. Cudowny jest, humorek do wieczora zapewniony! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na krem ! Bardzo ładnie się prezentuje to śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem z ciecierzycą, chodzi to za mną od dłuższego czasu i chyba niedługo mnie 'dopadnie' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł z ta ceicierzyca <3

    OdpowiedzUsuń
  10. na ostatnim zdjęciu, cokolwiek by to nie było, wygląda tak zachęcająco, że aż się chce tego kremu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kombinacja smaków, chyba muszę moje owsianki nieco zmodyfikować :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)