430.



Kasza jaglana z bananem, pomarańczą, prażonym w soli słonecznikiem, twarogiem z cynamonem i daktylami, zielona herbata wiśniowa



Jakie to było dobre. Zdecydowanie ląduje w ulubionych! 
Pierwszy raz na nowej płycie kuchennej. Remont prawie- skończony, teraz trzeba wszystko ogarniać. Szkoda tylko, że wraz z nowym wyposażeniem kuchnia przemienia się w muzeum. Będę bała się dotknąć czegokolwiek, żeby mi się nie oberwało...

Chcę zacząć kolekcjonować wspomnienia. Dobre, złe, szalone, smutne. Rozmyte i ostre. Większość dotychczasowego życia minęła mi tak nijak, że z zasadzie nic nie pamiętam. Od 4 lat mam osoby dzięki którym życie nabiera barw, ja wychodzę z cienia i odkrywam siebie na nowo. To jest piękne. Marzy mi się by za  kilkadziesiąt lat móc usiąść wygodnie w fotelu i mieć co powspominać, uśmiechnąć się do życia. Z łezką w oku. I z kimś bliskim tuż obok.

Komentarze

  1. jak tak widzę twoje śniadanie to głodna się robię, do tego jeszcze mówisz, ze tak pyszne!
    marzenia się spełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczysz, z perspektywy czasu piękne to wszystko będzie. i tak dobrze, że już to widzisz w lepszych barwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie zawsze tak pysznie i kolorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcjonowanie wspomnien jest piękne, o ile nie są naszym jedynym zasobem i nie zastępują teraźniejszości, coś o tym wiem.

    Prażony słonecznik = rozpływam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. mamo, zawsze jak czytam, co ty tam jadłaś na śniadanie w połowie dostaję zawrotów głowy, a pod koniec już sama nie wiem jak by to smakowało, bo nie sposób objąć takiego bogactwa dodatków ;)
    i mam dokładnie to samo- kolekcjonować wspomnienia mi się marzy, żeby siedząc w fotelu będąc w sędziwym wieku mieć do wspominania coś innego niż... siedzenie w fotelu. albo mieć takie przygody, żeby w ogóle tego wieku nie dożyć, też czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słony akcent musi być! :)
    W takim razie życzę miłego korzystania z nowej kuchni! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, kasza jaglana i banan to dobre połączenie :D Wczoraj się o tym przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To kiedy zapraszasz nas do siebie na śniadanie? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam u Ciebie ten wygląd prażonego słonecznika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę napisać tylko pycha! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka wypełniona miseczka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka kasza jaglana nic dodac nic ujac wszystko co dobre w jedenej pysznie wypelnionej miseczce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jak miałam remont w kuchni, w której teraz całkiem przyjemnie mi się 'pracuje', to nie miałam czasu, albo bardziej miejsca i trochę może ochoty na jedzenie i przygotowywanie takich śniadanek ;) a Ty proszę jak zwykle multum wspaniałych dodatków i może korzystanie z kuchni ni będzie aż tak złe jak Ci się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)