405. Skworcu


Domowy chleb żytni z jagodową pastą cytrynowo- kokosową z czekoladą, kawa 




W najbliższym czasie muszę postawić na proste i szybkie połączenia. W kuchni mam istne gruzowisko, a wszelkie produkty pochowane po całym mieszkaniu. Ale jak przystało na wtorek- kolejna godna polecenia pasta kanapkowa! Słodko- kwaśna i bardzo sycąca. Znów z letnich owoców, znów na fioletowe zęby.
Cierpię ostatnio na kompletny brak czasu i dezorganizację.
 



Jagodowa pasta cytrynowo- kokosowa
pół kostki twarogu
dwie duże garście jagód
łyżka Miodofrutti
skórka z cytryny
łyżka wiórek kokosowych
czekolada
szczypta soli, pieprzu i cynamonu
Wieczorem rozgniatam twaróg z jagodami i miodem. dodaję skórę cytrynową, podprażone wiórki i przyprawy. Wszystko dobrze łączę ze sobą i wstawiam na noc do lodówki. Rano dodaję czekoladę i jem z chlebem.











Wczoraj dostałam kolejną paczkę od Skworcu. Pan Marek nieustannie mnie zaskakuje, bo po raz kolejny dostałam prawie wszystkie produkty, które przesłałam w niekoniecznie krótkiej liście. Wszystko elegancko zapakowane, ekspresowa przesyłka- nie mam słów by opisać profesjonalizm i jakość sklepu Skworcu!
Co tym razem wybrałam?
HERBATY: Mona Lisa, Jaśminową, Pu- Erh Fitness i Yerba Mate Pajarito
KAWY: Adwokat, Rafaello i Malga
BAKALIE: ryż jaśminowy, chipsy bananowe, cytryniec, nerkowce, pekany
PRZYPRAWY: skórkę pomarańczową, goździki mielone, kolendrę, chilli, pieprz syczuański, cynamon i cukier kokosowy












Poza tym dostałam także tofu, mleczko kokosowe i Miodofrutti z cytryną.
I tu się rodzi pytanie- co polecacie na pierwszy raz z tofu i mleczkiem kokosowym? Bo mam trudny wybór (:
Jak tylko zakończy się remont w mojej kuchni zabieram się za próbowanie nowych produktów. Już się nie mogę doczekać! A Skworcu po raz kolejny dziękuję za hojność.







Dziś do śniadania dodałam Miodofrutti. Wrażenia? Jest takie pyszne, że mogłabym wyjadać łyżką ze słoika. Niesamowicie intensywny smak cytryny, kontrastujący ze słodyczą miodu- strzał w dziesiątkę. Wszyscy miodożercy powinni spróbować (; Dostępny TUTAJ, w całkiem przystępnej cenie!

Komentarze

  1. ale ta pasta ma obłędny kolor!
    na pierwszy raz z tofu polecam tofurniczki :) a na wytrawnie marynowane tofu z warzywami. z mleczkiem kokosowym obowiązkowo curry, lub na słodko kuskus z mango - jest obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również polecam curry. Z mango albo kalafiorem, czy papryką. Poszukaj na Kwestii Smaku, bo tam wszystko można znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam mieć jagodową buzię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skworcu ma wspaniałe produkty! zazdroszczę kaw i herbat przede wszystkim :)
    ja na swój pierwszy raz z tofu zrobiłam tofurniczki i polecam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. te Twoje pasty to ja lubię ;) smaku mogę się domyślać, ale kolory mają cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne produkty dostałaś! Cukier kokosowy? Chyba mieć go muszę;)
    Kolor na Twoich dzisiejszych kanapkach powala:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolory na twoich zdjęciach zawsze robią wielkie wrażenie :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Z mleczkiem kokosowym curry na pierwszy ogień, koniecznie. A u Skworca kupuję już od kilku miesięcy i również cenie sobie jego podejście do klienta, a przede wszystkim wysoka jakość produktów, za relatywnie niska cenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pyszności, gratuluję współpracy! :D
    Udowadniasz, że kanapki nie muszą być nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mleczko kokosowe uwielbiam do kurczaka z curry. mega mega! reszta zawsze ląduje w owsiance ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, kolejne pyszności od Skworcu :) tak patrzę i zjadłabym sobie ryż jaśminowy ...i zresztą wszystkie bym popróbowała :)
    uwielbiam twoje pasty i te genialne kolory :) ...powtarzam się, ups ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu ale smakowite prezenty dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te jagodowe pasty to coś, z czym kojarzy mi się Twój blog, natychmiast!:)

    A z paczki najbardziej podoba mi się kawa i ten cytryniec...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje zdjęcia po raz 17356328907532987 porwały moje serce. Niesamowite kolory, klimatyczne, SMACZNE! Kocham Twój blog, naprawdę. Niesamowicie miło się go przegląda i aż chce się coś dobrego zjeść c:

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uśmiech fioletowy mam nadzwyczaj często :)
    cukru kokosowego bym spróbowała. w ogóle, kusicie tymi wynalazkami kokosowymi ciągle

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasty są już Twoją specjalnością! :)
    Zgadzam się z dziewczynami, na pierwszy raz z mleczkiem kokosowym to musi być curry!

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor, smaki tej pasty są idealne :) do tego jeszcze domowy chlebek, no cudo śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bajeczny kolor ma ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)