383. BioZdrowie24



Kasza manna z jajkiem (białko ubite), jabłkiem, masłem orzechowym, płatkami kukurydzianymi, ziarnami kakowca, cynamonem i solą, zielona herbata z granatem



Celebruję ostatni spokojny poranek. Jem pyszną, sycącą mannę i patrzę na mroźne promienie słońca.


W tym tygodniu udało mi się nawiązać nową współpracę ze sklepem BioZdrowie24. Oferta jest bardzo bogata, króluje w niej zdrowa, naturalna żywność w przystępnych cenach. Kontakt mailowy przebiega bardzo sprawnie i miło, dostałam produkty z listy moich życzeń, paczka doszła w mgnieniu oka i wszystko było estetycznie zapakowane.
Dostałam: olej kokosowy, płatki orkiszowe, kawę orkiszową, pestki dyni, morwę, przyprawę do ryżu i kawy, crunchy owocowe i melasę trzcinową.
Trudno było coś wybrać z takiej gamy fantastycznych produktów, ale jestem zadowolona. Mam też nadzieję, że współpraca będzie owocna. A teraz, biorę się za testowanie! Na pierwszy ogień pójdzie olej kokosowy. Już niedługo :)













Nie wiem czy wiecie, ale dziś Dzień Przytulania! Także nie szczędźcie sobie przytulasów. Ja z rana wyściskałam się z moim kudłatym Tofikiem i chyba to by było na tyle. A potrzebuję takiego mocnego, miażdżącego uścisku. Żebym się w końcu przebudziła, wzięła w garść, przestała marudzić, żebym wiedziała, że dla kilku osób jestem ważna. Że w końcu będzie normalnie, dobrze. Czasem małe gesty znaczą tak wiele. A jestem niecierpliwa i zachłanna.


Komentarze

  1. też mam okazję współpracować z tym sklepem i... też miałam ogromny problem z wyborem produktów! Jest tam tyle wspaniałości, że bardzo trudno zdecydować się na coś konkretnego :) Mam ten sam olej kokosowy - pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak nawiązać z nimi wspópracę?

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tylko mama wróci z pracy przywitam ją uściskiem, w takim razie :)
    to ja też taki uścisk zamawiam, bo też takiego przypomnienia potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) Przeglądałam kiedyś ich ofertę i przyznam, ze mają ciekawe produkty.. na pewno stworzysz z nimi wiele smacznych potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, co za smaczna i pełna zdrowia współpraca ;) czekam na przepisy z produktami, a tymczasem zachwycam się puszystą manną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie pyszne połączenie! A no i gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie jadłam płatków kukurydzianych. Wyglądają bardzo zachęcająco, chyba muszę sobie kupić i spałaszować po prostu z mlekiem.
    Gratuluję współpracy. Nie słyszałam o tym sklepie jeszcze, więc zajrzę i może uda mi się znaleźć kilka produktów do kupienia.
    Dzień przytulania? Chyba dzisiaj nikogo na przytulanki nie znajdę. Trudno, innym razem nadrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu spróbować jakiejś owsianki z tym ubitym białkiem, musi być cudownie puszysta, ale nie wiem czemu mam jakieś opory ;)
    A takich fajnych produktów zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień przytulania ? Super ! Idę kogoś zaraz wyściskać ;)
    Gratuluję i zazdroszczę współpracy !

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie normalnie, dobrze, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyjątkowo mało dodatków u Ciebie dzisiaj na śniadanie do kaszy hehe :p ale i tak wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać jaka puszysta! Uwielbiam :)
    Olej kokosowy polecam! Wystarczy odrobina do smażenia, po rozpuszczeniu robi się więcej i np. mięso wychodzi baardzo soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! To takie fajne uczucie, gdy firma chce z Tobą współpracować, prawda? :) Przynajmniej można popróbować nowych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszła cudnie puszysta! a jabłko i masło orzechowe to jedno z moich ulubionych połączeń. :)
    no i gratuluję współpracy oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty dzisiaj mannę, za to ja pokusiłam się o krem jaglany :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wypasiona kaszka, tez mi się taka marzy ;] i fajna współpraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się chyba do siebie dziś przytulę. i do kodeksu...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie wygląda to crunchy owocowe.. czekam na efekty testowania nowych produktów! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)