376.



Owsianka marchewkowo- pomarańczowa (również ze skórką), z orzechami włoskimi, rodzynkami, gorzką czekoladą i przyprawami korzennymi smażona na soku pomarańczowym, herbata kaktusowa




Nie lubię startej marchewki, ale za to taka pokrojona smakuje mi bardzo. Dziś mała próba odtworzenia smaku ciasta marchewkowego. Czy udana? Mi smakowało. Ale to subiektywna opinia więc zachęcam do spróbowania samemu (;

Ulubiona muzyka, kolejne zaliczenia w indeksie, wizja weekendu- to wszystko wnosi nutkę optymizmu. Ale mi wciąż mało. Zbyt monotonnie, zbyt schematycznie.

Welcome to the jungle we take it day by day
If you want it you're gonna bleed but it's the price you pay
And you're a very sexy girl whose very hard to please
You can taste the bright lights but you won't get them for free


Komentarze

  1. uwielbiam ciasto marchewkowe i uwielbiam to śniadanie, mimo że jeszcze nie spróbowałam! ale spróbuję! zjem! MUSZĘ :D
    swoją drogą muszę też znowu ciasto marchewkowe upiec! dobrze, że mi o jego istnieniu przypomniałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja marchewkę pod każdą postacią, chociaż nie pasowała mi zblendowana (z lenistwa przy robieniu surówki)
    o mamo, przypomniałaś mi jak byłam WIELKOM FANKOM Gunsów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio ciągle dodaję marchewkę do owsianki. Ale z krojoną jeszcze nie próbowałam. Wygląda pysznie, ciekawe jak smakuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm..ja chyba wolę startą...nie! uwielbiam i tak i tak :) a tym bardziej w owsiance!
    jak ty to robisz, że zawsze tak świetnie łączysz wszystkie składniki?! ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ona wygląda! Przed chwilą zjadłam śniadanie, a znowu przez zdjęcia zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czuje się niemalże identycznie jak Ty...to może pogoda xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gunsi, uwielbiam :)
    Owsianka musiała smakować na prawdę cudownie. Ma wszystko co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. na taką owsiankę bym się skusiła ;) chociaż przy ilości dodatków mój wzrok wariuje patrząc na zdjęcia :P haha

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja lubię marchewkę w każdej postaci (;
    moczyłaś w czymś rodzynki? takie jędrne się wydają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu spróbować owsianki z marchewką ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. marchew w kawałkach w owsiance? Ciekawie! Sprobuję! Chociaż mi już ta starta smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się to połączenie bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię marchewkową owsiankę :) Ogólnie płatki owsiane super smakują z dodatkiem warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za to nie przepadam w ogóle za surową marchewką, jakoś nie mogę się do niej przekonać.. Ale może właśnie w takiej formie by mi posmakowała? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u Ciebie jak zawsze, eksplozja smaków i kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje miseczki to zawsze mieszanki wybuchowe ;) a przy tym jakie smaczne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)