375.



Kakaowa owsianka z jabłkiem i ubitym białkiem smażona na soku pomarańczowym podana z sezamem i chipsami kokosowymi, doprawiona solą, gałką muszkatołową, chilli i pieprzem




Otulam się słodyczą i kakao. Znów. Szczypie w język.

Moje plany uwielbiają iść w łeb. Moje życie uwielbia się komplikować, rzucać kłody pod nogi i utrudniać zmiany. Dlaczego wciąż się na to irytuję i po co robię nadzieje- powinnam już przywyknąć. I tak, mam zły humor od samego poniedziałku. I tak, nic nie idzie po mojej myśli od samego poniedziałku. Narzekam, złoszczę się i po prostu chcę już od tego wszystkiego odpocząć. Chcę niemożliwego, niestety. Za 10 miesięcy mogło mi się w końcu udać. Czuję, że po raz kolejny podcięto mi skrzydła.

Komentarze

  1. Smażona? Jak to? :D Wygląda przepysznie.
    Każdemu podcinają skrzydła jeśli na to pozwoli. Nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieczorem ugotować, a rano na patelnię i podlać sokiem ;)

      Usuń
  2. aaaa, owsianka jest mega <3 <- wiem, niezbyt ambitny komentarz, ale każda smaczna owsianka tak na mnie wpływa :D
    nie daj się złemu samopoczuciu ! nie wściekaj się, odnajdź trochę spokoju, przemyśl parę spraw, potrafisz, uwierz w siebie , a ja będę trzymać kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To rusz pupcię i się nie poddawaj!!!!Monika Szlązak
    Uwielbiam twoje miseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, uwielbiam smażone owsianki, a właśnie sobie uświadomiłam, że przynajmniej przez 37 postów na moim blogu, ani jednej nie przygotowałam w ten sposób. Muszę sobie zapisać i się zmobilizować do tego, bo warto. :)
    Jak zwykle pysznie i pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3. zdjęcie- jestem na tak!
    że nie lubię pocieszania, gdy rzeczywiście wszystko jest nie tak- nie napiszę nic, przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te gorsze dni też niosą swoje korzyści, uczą czegoś. Podejdź do tego z tej strony, nie demonizuj potknięć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile tych pysznych rzeczy w pieknej miseczce :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Owsianka z chilli i pieprzem? WOW! Takie połączenie musiało być zaskakujące, ale i jakie dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami nie idzie coś po naszej myśli ale nie można mieć złego nastawienia i uśmiechnąć się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dasz jakieś wskazówki jak usmażyć owsiankę na soku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieczorem ugotować, a rano na patelnię i podlać sokiem (:

      Usuń
  11. Zaciekawiły mnie te chipsy kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Głowa do góry, będzie dobrze ;)
    A to śniadanie,.. Twoje połączenia smaków są takie ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  13. takiej miseczce i takiemu połączeniu słodkości też bym się dała otulić ;] tylko żeby nie szczypało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszne smaki, z ubitym białkiem uwielbiam! Sycące i pożywne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)