353.



 Kawowy pudding z kaszy manny z bananem, twarożkiem grani, cynamonem, solą, mandarynką, żurawiną i herbatnikami, parzona kawa z dodatkiem waniliowej



Wczorajszy wieczór filmowy przeciągnął się do poranka. Jak miło jest spędzić czas z przyjaciółmi, nie martwić się powrotem do domu (w końcu mieszkamy 5 min od siebie), wypić wspólnie wino, zjeść pierniczki, oglądać psychologiczne filmy i rozmawiać. Uwielbiam nieplanowane nocowanie i SMSy od taty "Ciekawe gdzie jesteś" (; Ucieczki o poranku do domu pod prysznic, jedzenie gotowego śniadania i spotkanie 2 godziny później na zakupy. Chciałabym tak jak najczęściej. A najlepiej gdyby i te śniadania były wspólne, bo w końcu ileż można jeść w towarzystwie radia? Nowy rok- czas na zmiany?


Komentarze

  1. Oo to widzę, że miałaś wczoraj bardzo udany dzień :) A ja właśnie dzisiaj idę na noc filmową do koleżanek.
    A kakaowy pudding z kaszy manny wygląda przepysznie. U Ciebie jak zwykle super dodatki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje śniadania to zawsze kopalnia smaków!! genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni raz tę piosenkę chyba w gimnazjum słyszałam! kiedyś ją bardzo lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie wygląda ta mandarynka :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozmowy nocą smakują lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper, że dzień się udał! :)
    Kawa pasuje wszędzie... :3

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe sobie takie wieczory/noce/poranki z przyjaciółmi! :) a po nocy filmowej - pyszne śniadanie, to mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne dodatki! Bardzo mi się podoba tak przekrojona mandarynka! :)
    Ja też miałam noc filmową. Z tym, że niestety w samotności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Noc filmową planuję w Sylwestra :) Nowy rok na pewno przyniesie wiele zmian. Być może także i wspólne śniadania... :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia. Zawsze są niezwykle barwne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że wczoraj był udany , zabawny i spędzony w fajnym towarzystwie dzień ! Oby takich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te dodatki! wszystko perfekcyjnie ze sobą współgra. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie szalone noce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piosenka przywołuje mi na myśl smutne wspomnienia, ale mimo to bardzo ją lubię. muszę kiedyś spróbować kaszy czy też czegoś innego miseczkowego z twarożkiem (;

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)