326.


Surowa kasza gryczana na mleku waniliowym z otrębami, kawą waniliową, solą, bananem, mandarynką, rodzynkami i czekoladą, zielona herbata malinowa



Po raz setny: uwielbiam kaszę gryczaną na słodko. Jest tuż po jaglanej. To połączenie trafia do czołówki, koniecznie spróbujcie, bo warto! Mleko waniliowe dopadłam niedawno na promocji w Biedronce i szkoda, że nie kupiłam więcej bo jest całkiem smaczne.

przepis /1 porcja/
50g kaszy gryczanej
łyżka otrębów
szklanka mleka waniliowego
banan
szczypta soli
łyżeczka kawy waniliowej
duża mandarynka
czekolada
rodzynki
Kaszę i otręby zalewamy wieczorem zimnym mlekiem. Rano dodajemy kawę, przyprawy, owoce i dodatki.





Chcę zasnąć i obudzić się w poniedziałek. Taaaki fatalny weekend przede mną. Andrzejki spędzę sama przed telewizorem słuchając rodziców imprezujących ze znajomymi w pokoju obok. O śnie nie będzie mowy. Spotkanie z dziewczynami odwołane w ostatnim momencie, nikt nie ma czasu. Nawet Ala nie wpadnie na film. Nienawidzę takich chwil, mam wrażenie, że mimo wszystko jestem ludziom obojętna. Nawet moja siostra dziś wychodzi. Polecicie jakiś film na wieczór? Żebym się wciągnęła i nie myślała. Najlepiej horror lub coś psychologicznego.

Komentarze

  1. świetnie wygląda , jeszcze tak z tą pomarańczą:) gryczaną na słodko muszę w końcu zrobić, koniec kropka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też spędzam Andrzejki w domu, nigdy ich nie świętuje.
    nie masz się co źle nastawiać, ten weekend wcale nie musi być taki zły ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kaszę gryczaną kocham, ale tylko niepaloną i do obiadu :D Dawno nie jadłam jej na słodko, muszę to nadrobić!
    A weekend - postaraj się zająć czymś na odwrocenie uwagi. Zawsze możesz porozmawiać z kimś chociażby na czacie, pooglądać filmy z popcornem/czekoladą, porysować, no cokolwiek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi gryczana na słodko średnio pod pasowała, może muszę dać jej drugą szansę ;)
    co do filmów - mogę polecić ale głównie ciężkie, więc nie wiem czy chcesz takie na wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się, czasami takie samotne wieczory są lepsze niż w większym towarzystwie :D
    A śniadanie bardzo smaczne, uwielbiam tę kaszę na słodko ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja gryczanej w słodkiej wersji nie jadłam ! Muszę wypróbować, ale na pierwszy ogień pójdzie ugotowana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pomarańcza super wygląda w tej miseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię gryczaną, ale w formie ,,w naleśniku/placku/omlecie/ciastku"- do tej tradycyjnej nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko idealnie to siebie dobrane :) Pyszności !

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś niesamowita w tym co robisz! Śnaidanie mistrzów! :)
    P.S. Ja też Andrzejki w domu, nie przejmuj się ;) Wg mnie lepiej raz na jakiś czas odpocząć od klubowej muzy czy domówkowego disco polo i zatopić się w kocu z ciepłą drożdżową bułą w ręce :) Psychologiczny i ryjący banię: ,,Musimy porozmawiać o Kevinie" z Ezrą Millerem. Na pewno Cię odciągnie od problemów i trochę zeschizuje :D ale co tam ;) miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :))
      co do filmu to właśnie go rozważałam i teraz obejrzę na pewno!

      Usuń
  11. Gryczaną jadłam jak na razie tylko na słono, do obiadu ale słodka wersja brzmi ciekawie ;))
    Nie lubię psychologicznych filmów, więc nie jestem w stanie nic Ci polecić. Może jednak lepiej obejrzeć coś lżejszego, tak na poprawę humoru...? ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)