319. i paczka od Skworcu!



Tosty francuskie z domowego chleba żytniego na soku pomarańczowym z gruszką karmelizowaną z cukrem trzcinowym, serkiem wiejskim i cynamonem, herbata Pu-erh żurawinowy




Jeśli jeszcze nie robiliście tych tostów na soku to nadróbcie to jak najszybciej. Cudowne! Zdjęcia fatalne, ale przy tym świetle nie mam cierpliwości. I chciałam zjeść choć trochę ciepłe (:

A wczoraj kiedy wróciłam zaspana między zajęciami do domu zastałam na łóżku kolejną paczkę od firmy Skworcu. Od razu poprawił mi się humor :) Doszła ekspresowo, jak zawsze, wszystko szczelnie zapakowane, a w dodatku dostałam w prezencie dwie herbatki. Co było w przesyłce?
Pełnoziarnista kasza kuskus, kawa zielona niepalona, surowe pistacje, jagody goji, migdały całe, miechunka, nasiona chia, czarnuszka, chilli jalapeno czerwone, cukier trzcinowy, lawenda, sezam czarny, pu-erh żurawinowy, herbata Cicha Noc oraz Świąteczne Łakocie.
Ale się cieszę! Dziękuję jeszcze raz panu Markowi. Już myślę nad wykorzystaniem tego wszystkiego :D


Dziś w nocy wybieram się na Maraton Igrzysk Śmierci. Namówiła mnie Ala, w innym wypadku raczej bym nie poszła, bo szczerze mówiąc film nie umywa się do książki. Pierwszą część pochłonęłam w jedną noc. Ale recenzje są raczej pozytywne więc liczę na to, że nie będę żałować. Muszę się naładować kawą!

Komentarze

  1. muszę spróbować francuskich na soku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata nie piłam już pu-erhy, straszliwie się do niej zraziłam. A herbata Świąteczne Łakocie ma fajną nazwę i fajne aromaty, z tego co czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. francuskie tosty na soku, genialne! trzeba tego spróbować, koniecznie trzeba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie czytam drugą część Igrzysk. Pierwsza część cudowna, ale film mnie trochę rozczarował. jestem ciekawa jak będzie w tym przypadku. Przyjemnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ile pyszności ! i masz surowe pistacje <3 te Świąteczne łakocie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na soku ? Koniecznie do wypróbowania !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się już czaję na te tosty na soku, ale jakoś się zebrać nie mogę :P
    Zazdroszczę tego maratonu, miałam iść z koleżankami, ale już wszystkie miejsca były zajęte i w końcu idziemy za tydzień na zwykły seans :P Napisz jutro jak tam wrażenia po filmie :) A co do książki masz rację, tez pochłonęłam ją w trybie ekspresowym :) W ogóle całą serię uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. herbata Cicha Noc fantastyczna nazwa :D ciekawe jak smakuje :) tosty wyglądają tak, że aż chce się ich spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te tosty wyglądają naprawdę obłędnie *.* Na soku - genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. cos ci sie wczoraj post za szybciutko opublikował ;) nastepna, ktora dodaje notki nie z danego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha, oczywiście Wszechwiedzący Anonimie, przejrzałeś mnie :<

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)