315.






Tak, była tu dokładnie dwa tygodnie temu. Ale tak bardzo mi posmakowała, że musiałam ją powtórzyć zanim minie sezon na gruszki. Jest bezbłędna.Tylko mój piekarnik chyba wczoraj miał zły dzień, bo wszystko wyszło trochę niedopieczone.

Wczoraj zostałam nominowana przez Agateq, dzięki :)
1.      Jakie jest Twoje najukochańsze ciasto pod słońcem. Nie takie tam zwykłe ulubione, tylko prawdziwie najwspanialsze!:)
Chyba szarlotka na kruchym cieście z orzechami w miodzie na wierzchu. Ale taka z czasów dzieciństwa. Jedzona jako mała dziewczynka w towarzystwie ukochanych ludzi, z uśmiechem na ustach i w sercu.
2.      Twój absolutnie wymarzony zawód to… 
Niezależny obieżyświat. Marzy mi się zwiedzić cały świat, robić zdjęcia, poznawać to co nieodkryte, oglądać spektakularne widoki, zapoznawać się z ciekawymi ludźmi. A potem to wszystko opisać.
3.      Wybierz dyscyplinę sportu, w której chciałabyś odnieść sukces (i nie interesuje mnie, czy masz na to ochotę, czy nie:p) 
Jazda konna.
4.      A jakie jest ulubione miejsce w Twoim domu? Ulubiony fotel, krzesło, miejsce pod szafą?:)
Chyba moje łóżko, ewentualnie biurko, ale w sumie tylko jak jest pusto w domu.
5.      Możesz wyeliminować jedną ze swoich wad, ot tak. Co wybierzesz? 
Tchórzostwo.
6.      Byłabyś skłonna zmienić całe swoje życie łącznie z miejscem zamieszkania, szkołą, studiami, planami, przyzwyczajeniami – dla naprawdę ogromnych pieniędzy? Rodzina może wyjechać z Tobą. 
To zależy czy to byłaby zmiana na lepsze. Jeśli chodzi o sam fakt wyjazdu to tak, nic mnie tu nie trzyma, ba, nawet marzę żeby się stąd wyrwać. I to bez rodziny.
7.      Czy uważasz, że motywujące obrazki w Internecie spełniają jakąś terapeutyczną funkcję czy raczej kreują sztuczną rzeczywistość maskując problem?
Przyznam się, że czasami dają mi do myślenia i skłaniają do refleksji. Więc może coś w tym jest.
8.      Gdybyś chciała kogoś do siebie przekonać jednym zdaniem, jak byś się zareklamowała
To mnie chyba przerasta, hehe. Mogę wymyślić mnóstwo przykładów do zniechęcenia kogoś.
9.      A teraz wprost przeciwnie, wyobraź sobie, że chcesz się na kimś ‘zemścić’ i zepsuć mu ciasto. Co wsypiesz dla niepoznaki:> 
 Na pewno coś takiego po czym będzie cierpiał długo i boleśnie. Zemsta wyzwala we mnie ogromne pokłady nienawiści.
10.  Masz już pomysły na prezenty pod choinkę? Zdradzisz jeden?:)
Szczerze mówiąc żadnych się nie spodziewam.
11.  A na koniec, gdyby przyszło do Ciebie małe dziecko i spytało: ‘o co chodzi w życiu?’, co byś odpowiedziała? 
Forget shit and move on .

Bo ja wbrew pozorom WCALE nie jestem ograniczona muzycznie (:


 

Komentarze

  1. O jak nie znoszę tej piosenki! Heeeeeeeeeeeejt Jaaaamaaaaaaaal! :/

    Dziękuję za odpowiedzi:*
    Moja przyjaciółka też chce zostać obieżyświatem, kompletnie tych marzeń nie rozumiem:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. W ogóle bardzo podobają mi się pytania z tagu od Agateq, sama w końcu muszę na nie odpowiedzieć :)
    Muffina? Nie mam pytań, i chyba nie ma nic do dodania! Ten smak musi być po prostu wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyrosła Ci ta muffina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szarlotka z orzechami <3 trafiłaś w moje smaki :)
    a twoja muffina fantastycznie wyszła !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada genialnie, więc wierzę, że jest warta wielokrotnego powtorzenia :-)
    Też bym chciała być obieżyświatem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. znów smutkiem bije z odpowiedzi, nie podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobię ją, zrobię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O mam gruszki, dzisiaj kupiłam! :) Zrobię na dniach, prezentuje się przepysznie! I to pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)