298.



Owsianka szpinakowo- bananowa z twarożkiem grani, orzechami brazylijskimi i cynamonem, herbata Pu-Erh Guarana

Widziana na wielu blogach, w końcu doczekała się debiutu i u mnie. Całkiem smaczna, szpinak w zasadzie niewyczuwalny, a orzechy, banan i twarożek to dla mnie genialna klasyka. Lubię eksperymenty i tak uważam za udany. Powinno być pomarańczowo jest zielono :D Shrekowa owsianka na Halloween! A tak swoją drogą, obchodzicie je jakoś?


Zwariowany dzień przede mną. Zajęcia do 12:30 potem siłownia, a wieczorem klub. Mam nadzieję, że wszystko wypali i chociaż początek tego weekendu będzie przyjemny!

Komentarze

  1. Stworki zielone też bywają! :D Więc owsianka jak najbardziej Halloween'owa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam o tej owsiance, mi bardzo smakowała, jestem totalnym szpinakożercą ;)
    nie tyle co obchodzę, ale korzystam z okazji, żeby miło spędzić wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. banan i szpinak... ciekawe połączenie, powiem szczerze, że nigdy nie widziałam! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smacznie! muszę w końcu spróbować ze szpinakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki klub, jaki klub?:)))

    Halloween to nuuuuuuuuuuda:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajny jest :) Dawno nie byłam! Udanej imprezki ;)
      A owsiankowe połączenie idealne :)

      Usuń
  6. Może nie ma tu dyni, ale na pewno jest smacznie! :D Bardzo lubię szpinakową owsiankę.
    Raczej jakoś specjalnie nie obchodzę, jadę ze znajomą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie smacznie się prezentuje. Jak sie rozpoczyna dzień taką owsianką to nawet i najgorszy i zwariowany się przeżyje :D Oby wszystko wypalilo, Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś boję się dodać szpinaku do owsianki ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako tako nie obchodzę już, ale bardzo lubię :)
    Owsianka ciekawa, po opisie może i ja się przekonam w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  10. no jasne, że smaczna! bo jak szpinak i banan nie mogę pysznie smakować, tym bardziej z owsianką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mnie korci na zrobienie wytrawnej owsianki :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Owsianka i szpinak....To musiała być moc ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szpinaku w mojej owsiance jeszcze nie było. czas nadrobić! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)