288.wypieki



Waniliowo- migdałowe ciastko przełożone ricottą podane z malinami, zielona herbata z granatem




Początkowo miałam zamiar nadziać ricottą przed pieczeniem, ale uznałam, że jeszcze bardziej opadnie. Ostatecznie wyszło pyszne i nieco przypomina torcik. Tak niewiele trzeba by mieć królewskie śniadanie! I biszkopt wyszedł mi trochę wyższy niż ostatnio! Trening czyni mistrza- chyba niedługo upiekę to ciastko znowu ;) Tak rozpoczęty poranek od razu jest milszy.
Do ciastka użyłam, tak jak poprzednio ekstraktu migdałowego i laski wanilii.

Czas leci jak szalony, Wam też? Dopiero rozpoczynał się październik, a tu już wygląda listopad. Znowu postarzeję się o rok, będę starsza, ale chyba tylko metrycznie. Wciąż zachowuję się jak dziecko, nie jestem za grosz odpowiedzialna i "dorosła". Trochę mnie to męczy.

Mam nadzieję, że udało się przełożyć dzisiejsze ćwiczenia na godzinę wczesniej i wrócę do domu przed 17. Jestem wyposażona  drugie śniadanie i obiad- kaszę kuskus z kurczakiem, gruszką, fetą, orzechami i rodzynkami ;)

Komentarze

  1. aa! Chcę to u siebie, wygląda cudownie *.*
    Do bycia dorosłą maszjeszcze duużo czasu, trzeba być dzieckiem póki można ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe dzieło sztuki! I pyszne na dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę, chcę! <3 Zrobię na pewno, wygląda wspaniale. Ricotta i maliny... No nie powiem, z rozmachem zaczęłaś ten tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowny torcik! Lepszy niż z niejednej cukierni :) Przy tym taki zdrowy! Chcę go <3
    A obiad będziesz miała pyszny! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki tam torcik na śniadanie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ale obłęd ! Już wiem co bede miala na urodzinowe sniadanko ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wygląda, jak taki mini torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny! <3
    Z chęcią wpadnę na takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zjadłaś torcik na śniadanie ! cudowny jest :) mogę następnym razem po prosić o jeszcze jedną porcję dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za pyszność! Szkoda, że laski wanilii są tak drogie i trudno dostępne...trudno, muszę się troszkę wykosztować, zakupić i przyrządzić takie śniadanko!

    A mnie przeraża fakt, że w styczniu skończę osiemnaście lat.. ja, takie dziecko!

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki obłędny torcik! najpiękniejsze śniadanie dzisiejszego dnia! :) zdecydowanie! :)
    czas pędzi, jak szalony, oj tak! ale dzieje się, dużo się dzieje, a ja to uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszne ciasteczko ;) przypomina mi moją niedzielną przed biegową muffinkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudowny mini torcik! Naprawdę uroczy :)
    No i te malinki na wierzchu, mniam !

    OdpowiedzUsuń
  14. i ricotta i wanilia i maliny, mniam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)