266.



Płatki ryżowe z jabłkiem, sokiem z cytryny, trawą cytrynową, capri, prażonym sezamem i chipsami kokosowymi, herbata Pu-Erh Guarana



Połączenie tych płatków z jabłkiem już zachwalałam, przyszedł czas na nieco inne zestawienie niż z serkiem i cynamonem. Rzadko rezygnuję z cynamonu w śniadaniach- zazwyczaj dodaję go wszędzie, ale tym razem postawiłam na cytrynę. Połączenie bardzo smaczne i godne uwagi. Tylko następnym razem muszę pamiętać żeby dodać mnie trawy cytrynowej, bo to bardzo uciążliwe kiedy wchodzi między zęby i nie można jej pogryźć ;) Ale na pewno dodała całości 'charakteru'.

Odliczam minuty do końca weekendu. Szykuje się przenudna niedziela przed laptopem i książką. Przedtem zajrzę do kuchni i jak co tydzień uruchomię piekarnik żeby upiec coś na jutrzejsze śniadanie i dwudniowy obiad. Taka rutyna.

Komentarze

  1. słodko-kwaśne smaki to zdecydowanie moje smaki! :)
    lenistwo niedzielne też może być przyjemne! książka, laptop, może jakiś film? hej, uśmiech, uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm! Pycha! Cudowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj płatki ryżowe, ale w innym wydaniu. Twoja wersja również kusi :)
    Odliczasz minuty do końca weekendu? Ja bym chciała, żeby trwał jak najdłużej.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie idealne :) Cytryna i jabłko, niby banalne , ale rzadko wykorzystywane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie wydaje się idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też zapowiada się dość nudna i leniwa niedziela...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie! Strasznie długo już nie jadłam płatków ryżowych, dzięki że mi przypomniałaś. I prażony sezam - mój ostatni ulubieniec:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś mi o płatkach ryżowych, które tak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. I koniec tego 'dobrego -wolnego' :< Szkoooooda :P
    Trawy cytrynowej używałam tylko na wytrawnie, ale czemu by nie dodać do śniadanka? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bo cynamon wszędzie pysznie pasuje ;) bardzo fajne połączenie, szczególnie z kokosem i cytrynką ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddaj mi tą nudną niedzielę, ja chętnie taką przygarnę ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. egzotyczne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe smaki :) ostatnio też gotowałam te płatki z jabłkiem - dużo lepsze niż bez :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba dzisiejsza miseczka! ta trawa cytrynowa na pewno dodała całości odrobinę pikanterii ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)