259.



Jogurt grecki z malinami, jabłkiem i miodowo-jabłkową granolą z patelni, zielona herbata z granatem



Miodowo-jabłkowa granola z patelni
2 łyżki płatków owsianych
łyżka płatków orkiszowych
łyżka słonecznika
łyżka wiórków kokosowych
1/4 startego jabłka
łyżeczka miodu
cynamon, sól
Na suchej patelni prażymy płatki, słonecznik, wiórki. Następnie dodajemy jabłko i miód. Przyprawiamy, zestawiamy z gazu i chwilę czekamy aż zastygnie.

Co za beznadziejny weekend. Za co zostałam pokarana taka nienawidzącą mnie matką? Nie chcę być w tym domu dłużej.

Komentarze

  1. Kocham takie miseczkowe śniadania na bogato :)
    Też mam czasem dni, kiedy kłócę się z rodzicami, szczególnie z tatą, ale potem jakoś wszystko się układa.. mam nadzieję, że będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, co się dzieje? ... mam nadzieję, że humor szybko powróci :* trzymaj się!
    domowa granola <3 miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam granolę z patelni :) Szybka i pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miseczka pełna pysznosci<3

    co do mamy - wiem co czujesz..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowo i kolorowo! Lubie granolę z patelni.

    OdpowiedzUsuń
  6. :(
    Może to tylko pozory? Na pewno Twoja mama Cię kocha! Może tylko nie umie tego okazać....

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę sobie zrobić taką jesienną granolę! :-)

    hej, hej! :* co się dzieje? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja dawno nie jadłam takiego jogurtu z musli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie granole z tartych owoców są najlepsze. A szybka wersja z patelni ratuje, kiedy nie ma się czasu (albo serca) odpalać piekarnik. (;

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę na dniach zrobić taką granolę ;)
    Kochana, głowa do góry :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pachnąca granola z patelni to jest to.
    Hej, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miseczka przepyszna.

    Przykro mi. Na pewno nie da się znaleźć chociażby cienkiej nici porozumienia?

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat miałam ochotę na jogurt grecki z dodatkami :)
    Ta granola musi być pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam dokładnie taką samą miseczkę! :D smakowite śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)