258. kolejna paczka od Skworcu



Pełnoziarniste orzechowe* placki z bananem, cynamonem i orzechami laskowymi (wszystko także w środku), herbata Soczyste Winogrona
*z dodatkiem kawy orzechowej



Kolejna Naleśnikowa Sobota. Nie wierzę, że ten czas tak szybko leci! Naprawdę ten tydzień minął mi w mgnieniu oka. Przerażające.

Wczoraj po pracy zastałam w domu miłą niespodziankę. W ramach kontynuacji współpracy ze Skworcu dostałam kolejną paczuszkę pełną pyszności. Jak zawsze dostałam prawie wszystko co chciałam i jestem zachwycona i bardzo wdzięczna! Już szukam dobrego zastosowania dla otrzymanych produktów :)
A co dostałam?
Herbaty: Alpejski Poncz, Soczyste Winogrona, Pu-Erh Guarana
Orzechy: piniowe, pecan i macadamia
Kawę miętową, daktyle, cieciorkę, mąkę ryżową, komosę ryżową, kaszę bulgur, amarantus, ryż czerwony, ziarno kakaowca, chipsy kokosowe, ekstrakt migdałowy, przyprawę Chana Masala, trawę cytrynową, kardamon, pieprz cytrynowy i miętę.


Szaleństwo, co? ;) Macie jakieś ciekawe przepisy na te produkty? Jeśli coś Was zainteresowało to zapraszam na zakupy !


Testowanie zaczęłam od herbaty Soczyste Winogrona. Już sam zapach po otwarciu torebki był zachwycający, a smak dopełnił całości. Jest naprawdę genialna! Wyraźnie czuć smak winogron i herbaty zielonej. Jestem zachwycona :)

Komentarze

  1. mmm, ale pyszności dostałaś!;)

    ta kawa orzechowa musiała smakować genialnie w placuszkach<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko miętowa kawa mnie zaciekawiła:) Daj znać jak smakuje! Chociaż herbata winogronowa... niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaale zazdroszczę Ci tej paczki! dzisiejszych placuszków też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty od Skworcu są genialne. Toje śniadanie z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czekam na swoją paczkę, też zamówiłam kawę orzechową, tak na początek :) i orzechy <3
    świetne sobotnie plackowanie, tzn. pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę paczuszki i śniadanka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Placki wyglądają pysznie :) Orzechy i banan, super duet :)
    A paczka pełna rozmaitości. Ciekawa jestem co tam z nimi wykombinujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna robię zakupy u Skworca. Szybka dostawa i naprawdę dobre produkty. Orzechy piniowe świetnie komponują się z bakłażanem, macadamia zaś są idealne... na przekąskę. (; Cieciorka oczywiście do tadżinu, poza tym falafele, humus, krem czy po prostu urażona w przyprawach w piekarniku, do pochrupania. Kardamon i trawę cytrynową polecam natomiast do zielonego curry na mleku kokosowym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzechy piniowe już raz miałam- są świetne z kurczakiem, makaronem i brokułem, albo z kurczakiem tortellini i sosem pieczarkowym :)
      Dzięki za pomysły! Juz szukam przepisów na tadżin :)

      Usuń
  9. Kawa miętowa jest geniaaaalna!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają tak nieziemsko pysznie **

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej mnie intrygują te nieziemsko brzmiące herbaty i kawy, ach...

    OdpowiedzUsuń
  12. no powiem Ci, że niektórych produktów które dostałaś to Ci normalnie zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty! Kawa orzechowa <3

    Dzisiaj zapomniałam całkiem o naleśnikowej sobocie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)