236.



Placki owsiane ze śliwkami i czekoladą podane z resztą śliwek i jogurtem z cynamonem, zielona herbata z granatem






Najlepsze placki po raz pierwszy jedzone ze śliwkami i od razu dodane do listy ulubionych kompozycji . A z czekoladą to już w ogóle siódme niebo ;)

Wczorajsze zakupy niezbyt owocne. Odwiedziłam Pepco i postanowiłam, że następnym razem muszę sobie kupić jakąś nową miseczkę! Zjadłam lody KitKat, obeszłyśmy z Alą pół miasta i miło spędziłyśmy czas. Dziś idziemy na ciąg dalszy ;)
No i dziąsło nie boli więc się wyspałam. 

Komentarze

  1. Moj Boze! Jakie cudne zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne placuszki :)
    Udanego spotkania ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba te placki jeszcze bardziej ukoiły rankiem ból dziąsła ;)Śliwki w czekoladzie i jeszcze na dodatek w pancake'sie! Wyobrażam sobie ten smak... och!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo na pewno były pyszne :) nie dodawałam jeszcze do placków czekolady hmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają coś nowego i fajnego z naczynek w Pepco? Może też się wybiorę :)
    Wierzę, że placki musiały być obłędne! *.* Sam ich wygląd mnie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak jesiennie się zrobiło.
    Jogurt z cynamonem i to pierwsze zdjęcie <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Jogurt z cynamonem brzmi ciekawie :) Muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za pyszności, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam placki owsiane, podejrzewam, że w takim połączeniu ze śliwką też bym się szybko zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma to jak owsiane placuszki :) zdecydowanie jedne z najlepszych i nie wątpie, że w tym połączeniu też świetnie smakują ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Nominowałam Cię do tagu "20 faktów o sobie". Będzie mi miło, jeśli odpowiesz :)
    http://breakfastofdreams.blogspot.com/2013/08/400-czwarty-jubileusz-20-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)