229.



Orzechowy piankowy mus owsiany z jabłkiem, jogurtem, malinami podany z malinami, resztą orzeszków i gorzką czekoladą, zielona herbata z pigwą




Coś mnie ostatnio wzięło na śniadania robione dzień wcześniej. Ale przynajmniej rano nie muszę tyle czekać na jedzenie ;)

Przepis /1 porcja/
40g płatków owsianych
jabłko
białko jaja
2 łyżki jogurtu naturalnego
garść orzeszków ziemnych
kostka czekolady
150g malin
sól, cynamon i co kto lubi ;)
Płatki zalewamy wodą/mlekiem i gotujemy. Dodajemy pokrojone w kostkę i obrane ze skórki jabłko (skórki nie wyrzucam tylko dodaję ją potem do gotowego kremu). Dodajmy cynamon, sól i inne przyprawy. Białko ubijamy i dodajemy do gotujących się płatków. Chwilę trzymamy na ogniu i odstawiamy do ostygnięcia, po czym wkładamy na noc do lodówki. Rano dodajemy jogurt, maliny, trochę orzeszków i blendujemy. Przekładamy do miseczki, posypujemy resztą orzeszków, czekoladą i malinami.

Komentarze

  1. i można później wstać np :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi wieczorem nie chce się przygotować :) Chyba muszę w końcu się zabrać, bo smakują pysznie i właśnie nie trzeba tyle czekać. Taki mus wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z kolei wolę śniadania robione tego samego dnia, jakoś lepiej rozpoczyna mi się od nich dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie ten mus <3 Cudowny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też ostatnio jakoś polubiłam robić wieczorem śniadania, ale wracam do porannego "rytuału" :)
    pyszna , piankowa owsianka! różowa *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam takie śniadania :) Wystarczy otworzyć lodówkę i pałaszować :)
    P.S. "sól, cynamon i co kto lubi ;)" - zapomniałaś o pieprzu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja jakoś nie mogę się przekonac do śniadań z lodówki, rano nawet w lato wolę coś ciepłego, więc takie cuda pozostaje mi robic w późniejszej porze:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny ma kolorek:)
    Nie ma to jak śniadania przygotowane dzień wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale delikatny ! I przez ten róż, taki niewinny :) A zastanawiałam się dzisiaj nad malinami, czy kupić!

    OdpowiedzUsuń
  10. kusisz tymi malinami:) to jest tak, że powinno się zjeść coś jak najszybciej po pobudce :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)