228.



Lodówkowa kasza kukurydziana na soku jabłkowym z gruszką, morelami, jogurtem naturalnym, imbirem, cynamonem i nerkowcami, kawa orzechowa



Jak tak dalej pójdzie to wszystko będę gotowała na soku, bo coraz bardziej mi smakuje :)
Śniadanie było pyszne i znów miałam okazję spróbować nigdy przeze mnie nie jedzonych orzechów. A wszystko dzięki Skworcu! Mogę stwierdzić, że są bardzo smaczne i dodać je do listy ulubionych dodatków.

Kuchenne blaty pełne owoców, a ja chyba jem ich za dużo, bo jakieś kilo dziennie. Ale co zrobić? Trzeba korzystać póki jeszcze są! :)

Pogoda nadal nie rozpieszcza. Ubieram sweter, biorę pudełko z drugim śniadaniem i lecę na poszukiwania prezentu idealnego ;) Wieczorem pewnie znów jakiś domowy trening na rozładowanie.

Komentarze

  1. Gotowanie na soku jeszcze przede mną, muszę spróbować czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nerkowce to chyba moje ulubione orzechy :D <3
    Eeee pół kilo owoców, kurde, ja jem więcej XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba powoli zaczne rezygnowac z lodowkowych sniadan ;p
    Ale Twoje musialo byc pyszne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je coraz bardziej lubię ;) A jak jest zimno to rano podlewam wrzątkiem z czajnika i jest git :D

      Usuń
  4. Dawno nie jadłam tej kaszki. Kurczę, trzeba to nadrobić :)

    Jak znajdziesz jakiś ładny prezent, pochwal się, co to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dużo? Owoców nigdy dość :D Ja też pochłaniam ich całe mnóstwo! Trzeba korzystać póki są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lodówkowej kukurydzianej jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio przesadzam z owocami, ale to tylko na zdrowie ;) no bo jak się można im oprzeć :) Bardzo fajne dodatki w Twojej dzisiejszej miseczce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poł kilo? To jest zalecane minimum ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepiej wszystko gotować na soku, bo zawsze wyjdzie smaczne i o jakim smaku chcesz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę nerkowce i pyszne morelki !! już ją lubię ;D
    ja też jem sporo owoców, a dziś kupiłam kilo śliwek ;p
    miłego dnia ;* !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, kolorowo, z ulubionymi owocami! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nerkowce to moje ulubione orzechy :)
    Jak tak polecasz gotowanie na soku to spróbuję, bo jakoś ciągle nie mogę się przekonać ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Z czym, jak z czym, ale z owocami to nie mam umiaru :)
    Nerkowce to jedne z moich ulubionych orzechów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kocham owoce i jem... duuużo :) Na zdrowie! ;)
    Nerkowce najpyszniejsze, ale morelkom w cynamonie również nie mogę się oprzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo owoce są zdrowe, ja też w wakacje nie liczę ile ich zjadam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. e tam, owoce to dar z ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam każde orzechy :D Lubię jak coś chrupie w kaszy lub owsiance :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądam, domyślam się, że musiała smakować genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mnie z kolei na soku jakoś tak nie bardzo podchodzą gotowane śniadanka ;) za nerkowcami jakoś też specjalnie nie przepadam ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci tej współpracy, same dobroci dzięki niej kosztujesz :>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)