226.




Domowy chleb żytni z Nutellą, serkiem śmietankowym, śliwkami, białą czekoladą i cynamonem/ z fetą, malinami, miętą, bitą śmietaną i białą czekoladą, kawa orzechowa




Wszystko doprawione kolorowym pieprzem i solą, jak zwykle u mnie ;) Pycha! Może jestem dziwna, ale moja ulubiona bita śmietana to taka "Śnieżka" kupowana w proszku ;p Uwielbiam ja od dzieciństwa- jest lekka, słodka i pyszna. Kiedyś z siostra robiłyśmy całe opakowanie i zjadałyśmy z kolorową posypką same :) A ta ze śmietanki mi nie smakuje i koniec.

Upał nie ustępuje, ale może to i dobrze. Przynajmniej coś mnie zmusza do odejścia od laptopa. Korzystajcie z wakacji, miłego dnia :*

Komentarze

  1. kanapki i to z takimi dodatkami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sobie dziś dogodziłaś słodkościami :)
    ja za to do tej pory nie lubie bitej śmietany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżka to smak mojego dzieciństwa :) Teraz jednak chyba najbardziej lubię kremówkę, chociaż nie jestem pewna.. Najgorsze są za to śmietany w sprayu.

    Maliny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieżka to też i mój smak z dzieciństwa, u mojej cioci zawsze była podawana do ciasta. Ale jednak domowa smakuje mi lepiej i od dzieciństwa Śnieżki nie tknęłam:p

    OdpowiedzUsuń
  5. feta z malinami, bitą śmietaną i białą czeko? ciekawe połączenie, nie wiem, czy bym się na takie zdecydowała, ale wygląda kusząco:>
    a u mnie pogoda się właśnie psuje i chyba chwilowy koniec upałów:<

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym tak nie potrafiła zjeść z pieprzem, a tym bardziej z solą. jednak kanapki są pyszne i kolorowe, pełne zdrowia !! i ta kawa kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam te Twoje kanapki na wypasie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, jak ja Ci zazdroszczę tego domowego chlebka ! :D Codziennie na śniadanie szamałabym kanapki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie czasy zasmakowały mi takie kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszniutkie to twoje śniadanie :D ACH TE MALINKI :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie właśnie się trochę ochłodziło... :<
    Jaaaakie wypasione kanapki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne takie kanapeczki! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)