205.




 Owsianka czekośliwka z bananem, budyniem waniliowym, kakao, śliwkami, cynamonem i gorzką czekoladą, zielona herbata z opuncją



Gdy zobaczyłam tą kaszę u Darii widziałam, że muszę zrobić coś podobnego gdy tylko dorwę śliwki. Nawet nie wiecie, jak się ucieszyłam widząc je po południu w kuchni! :) Od razu wiedziałam co dziś zjem na śniadanie. Owsianka wyszła przepyszna i może nawet lepsza od powszechnie znanych śliwek w czekoladzie. Powtórka mile widziana :)

Ja u Was z pogodą? W radiu słyszę, że przez Polskę przeszły jakieś nawałnice. W każdym razie w Lublinie, jak do tej pory upał trzyma i ani kropli deszczu. Może potem coś się zmieni, bo widzę, że trochę się chmurzy. Chcę już normalne, ciepłe lato ! :)

Komentarze

  1. heeej, no rzeczywiście! :D czekośliwka i u Ciebie! tylko miałaś w wersji na ciepło? :-) pycha, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że tu też króluje połączenie śliwki i czekolady :D tą miseczkę również zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysł super na tą czekośliwkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle... robisz taki pyszny miks smaków, że na sam widok mi ślinka cieknie *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. No to masz ciepłe lato przecież!:D dżizas:p

    Coś się zachmurzyło... może coś popada?

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zapowiada się burza. A tej kombinacji owsiankowej muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to musiało pysznie smakować! :D

    U mnie chłodniej, przyjemny wiatr jest, w końcu trochę powietrza ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, czego to nie ma w tej owsiance! Takie na bogato lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już u Darii wyglądała pysznie :) A u Ciebie jeszcze banan, pychaaaa <3 !
    Tu w Łodzi dzisiaj chłodek, cudowny odpoczynek od piekła ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle czekolady. I'm in love

    OdpowiedzUsuń
  11. czekośliwka:) cudowne:)
    u mnie we Wrocławiu upalnie, ale faktycznie przeszła niezła burza:) odetchnęliśmy na chwilę i powietrze się trochę oczyściło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)