204.




Czekoladowe ciasto cukiniowe z gorzką czekoladą i malinami (także w środku), kawa


Podobno czekolada poprawia humor ;)

Mam dość tych upałów, nie mogę funkcjonować, spać, chodzić, nie mówiąc o bieganiu czy jeździe na rowerze. Męczy mnie taka bezczynność, muszę się wyżyć. Dlatego zaraz robię trening w domu, a potem wskakuję pod prysznic. Na całe szczęście już jutro ma być chłodniej.
Przed obiadem jeszcze idę na film do Ali, a wieczorkiem z dziewczynami na miasto. Nie jest źle.

Co do wyjazdu, to postanowiłam jechać. Nie chcę tracić okazji na ruszenie się z miasta. Codziennie będziemy na szlaku po 8 godzin więc może się nie pozabijamy. W górach każde z nas chodzi swoim tempem więc będziemy się spotykać dopiero na szczytach. Muszę wytrzymać tylko poranki i wieczory we wspólnym pokoju.

Komentarze

  1. Natychmiastowy poprawiacz humoru! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, to przepyszne! :) Nie robiłam ciasta cukiniowego z dodatkiem malin, ale to bez wątpienia coś godnego uwagi.

    Dobrze, że postanowiłaś pojechać :) Sądzę, że nie pożałujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegnę do Ciebie, zostaw dla mnie kawałek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto wygląda na takie zbite :)
    pewnie super smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super ciacho, zdrowe i pyszne !! malinki pasują idealnie ;)
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ciacho!
    Masz rację, lepiej się wyrwać z miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ciacho z pewnością poprawia humor !
    A pogoda nie daje żyć..

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę trzymać kciuki, żeby wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie tworzyłam cukiniowego ciasta i tak patrzę patrzę i myślę sobie, że muszę spróbować! :)

    udanego wyjazdu w takim razie - grunt to być silnym i nastawić się pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dasz radę tam w tych górach i nie chodzi mi tutaj o męczącą wspinaczkę ;) upałów też mam już dość, chcociaż ja bynajmniej spać mogę i to nawet całkiem dobrze mi się śpi przy otwartych drzwiach balkonowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. OOO jakie zdrowe ciasto :) Ciekawe jest to połączenie cukinii i czekolady

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, czekoladowy poranek to coś, co lubię :D co zresztą widać po moim dzisiejszym śniadaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za pyszności! Czy można prosić o przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz podawałam przepis na ciasto cukiniowe, wystarczy dorzucić maliny :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)