202.+ Syrop waniliowy



Nocna kokosowa owsiankomanna z cukinią, malinami, serkiem wiejskim, wiórkami i miętą




Po tym jakże pożywnym i pysznym śniadaniu biorę rower, Alę, książkę i jedziemy nad zalew. A wieczorem na domówkę z resztą paczki ;)

W związku ze wspomnianą współpracą z Anielskie Przysmaki czas na recenzję jednego z produktów.



Syrop Waniliowy
Skład: cukier, naturalny sok z cytryny, naturalna wanilia, alkohol 1,2%obj.
Cóż mogę powiedzieć? Jak dla mnie strzał w dziesiątkę :) Dostałam ten syrop w ramach współpracy z Anielskie Przysmaki i jestem bardzo zadowolona z wyboru. Dawno chciałam zaopatrzyć się w jakiś waniliowy dodatek do owsianek, deserów i kaw także nie mogłam odpuścić okazji. Syrop jest słodki, wanilia jest dobrze wyczuwalna. Mi wystarczy 10 ml do owsianki i moje kubki smakowe szaleją :) Nadaje doskonałej słodyczy oraz sprawia, że owsianka/kasza ma "lepką" konsystencję. Nie dodawałam go narazie do czegoś innego, ale jestem pewna, że sprawdzi się doskonale w wypiekach, deserach i napojach. Polecam serdecznie i zachęcam do zamawiania!

Komentarze

  1. www.anielskieprzysmaki.pl-mnie on najbardziej z dostępnych u nas smakuje.Sprawdź jak smak się zmienia w tej niezdrowej coca coli:)obłędny.Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Serek wiejski wmieszałaś, czy jest na wierzchu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodalam do gotującej sie owsianki a łyżkę zostawilam do dekoracji:-)

      Usuń
  3. Jak malinowo !, skąd jesteś ? dodaje Twój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow i ma w sobie wanilię! To teraz rzadko spotykane na rynku hahaha
    Taki żarcik ;) Ale na serio ile razy chodzę po sklepach czytam np. krem kokosowy a w nim ani grama kokosa :<

    Jaką ma konsystencję - bardziej jak syrop klonowy (gęstszą) czy jak sok (rzadszą)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.anielskieprzysmaki.pl-myśle ze jak syrop klonowy a skład jest taki jak pisze Martynka:)

      Usuń
    2. ups Karolinka a nie Martynka:)Monika Szlazak

      Usuń
    3. Hehe, nie wiem:-D jest rzadki tzn na pewno nie taki jak miód, ale chyba nie aż tak rzadki jak sok...

      Usuń
  5. Muszę kiedyś wypróbować takiej owsianki, normalnie nie wiem jak smakuje z cukinią :)
    Syrop na pewno był strzałem w dziesiątkę przy takim śniadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nocne są idealne na te upały ;)
    pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystaj z dnia, miłego :*
    A Twoje śniadanko standardowo pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zimna owsianka najlepsza na taki poranek :)
    syrop musi być pyszny :) powiem, że chciałam go wybrać, ale nie mieli go na stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ten syrop pycha !! wanilia to jeden z moich ulubionych smaków ;)
    a owsiankomanna jeszcze lepsza *-* i ten kolorek ! pychotka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi ochoty i jutro chyba zrobię sobie jakieś całonocne śniadanie :D zimne z lodówki na poranny upał <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zjadłabym takie śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kolory tak hipnotyzują ! Że aż szkoda jeść to śniadanie, takie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam, że jak ją zrobiłam zastanawiałam się czy nie podać jej jako pudding :) ale ciepła smakuje duuużo lepiej :)
    oj, też chciałabym być posiadaczką takiego syropu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te owsianki z dodatkiem cukinii tak kuszą i kuszą, ale nigdy nie mogę się za nie zabrać :( Zawsze albo cukinii brak, albo chęci na warzywo w słodkim śniadaniu heh :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor, dodatki, maliny <3 Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)