197.



Domowa granola orzechowo-jabłkowa ze słonecznikiem, wiórkami podana z jogurtem naturalnym i cynamonem, zielona herbata z mango




No dobra, wiem że się spaliła. Ale tak to jest gdy masz 30 min na bycie gotową. I tak mi smakowała ;p Ale w najbliższym czasie zrobię jeszcze raz, tym razem bez spalenia ;)

Jemy śniadanie i po nawet przespanej nocy jadę z rodziną na wycieczkę. Wczoraj w mojej kuchni działy się cuda;) Najpierw były pierogi z twarogiem, wiśniami/jagodami i miętą, z samymi wiśniami i cukrem (z 3 tac została 1...), a potem rogaliki z wiśniami lub marmoladą :) Także mamy prowiant na drogę!

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, z tym co porabiam, co jem itp. zapraszam na mój Instagram :)

Dziękuję Blaithin za nominację :))
1. Która kuchnia świata jest Twoją ulubioną?
W zasadzie moje posiłki to wielki misz-masz, ale może włoska? Za makarony, zapiekanki i pizze ;)
2. Wymarzony deser.
Jakieś mega słodkie lody, do tego ciepłe ciasto, owoce, kawa i wszystko przygotowane przez kogoś innego niż ja ;p
3. Znienawidzona potrawa.
Gołąbki, boczek, żurek.
4. Masz do wyboru: uratowac ukochane zwierzę albo obcego człowieka. Które z nich wybierzesz?
Zwierzę. Przekonałam się że dla ludzie nie są warci poświęcenia.
5. Ulubiona książka.
Ciężko wybrać :)
6. Na wakacje wolisz morze, góry czy jezioro? Dlaczego?
Góry! Nie cierpię  lenistwa, wylegiwania się na plaży i nic nie robienia. Na wakacjach muszę się zmęczyć, nachodzić, oglądać piękne widoki i mieć co wspominać. W góry jeżdżę od małego.
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa.
Shrek! Znałam na pamięć dialogi z całej 1 części... i pewnie nadal pamiętam ;)
8. Najprzystojniejszy celebryta.
Szczerze mówiąc to się nie znam ;p
9. Gdybyś mogła spędzic 1 dzień z dowolnie wybraną osobą (żyjącą lub nie) na świecie, kto by to był?
Musiałabym się zastanowić, ale pierwsza na myśl przychodzi mi Martyna Wojciechowska, bo robi wszystko to co ja bym chciała w przyszłości :)
10. Co ugotowałabyś, jeśli chciałabyś zrobić na kimś wielkie wrażenie?
Myślę, że nic wytwornego, ale coś co mi dobrze wychodzi i będzie zrobione od serca.
11. Czy jest osoba, która jest Twoim kulinarnym autorytetem? Jeśli tak - kto?
Nie mam takiej osoby ;)

Komentarze

  1. Ile pierogów! *.* A mnie tam nie było... :P
    Domowa granola jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Shrek z dzieciństwa? Chyba z dość późnego:p

    OdpowiedzUsuń
  3. domowa granola *____*

    a na instagramie Cię obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo pierogi i rogaliki !! ale fajnie ;) podjedźcie do mnie i podrzucie pare ;D
    udanej wycieczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanie i tak pewnie było pycha :)
    A tymi pierogami i rogalikami to byś się ze mną podzieliła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wazne, ze spalona! Musiala byc swietna ;)

    Urocza ta lyzeczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Domowa granola mówi sama za siebie :) Ja dziś będę robiła granolę z musem jagodowo-bananowym :) Mam nadzieję, że nie przypalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierogi, rogaliki, ale pyszności! :) Też piekłam ostatnio :D Miłej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. 30 min? To dużo! Ja potrafię się ogarnąć, wstać, zjeść, umalować w jakieś 5 xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)