176. + w końcu TAGI




Serek wiejski z truskawkami, arbuzem, prażonymi w miodzie i soli płatkami owsianymi, słonecznikiem i wiórkami, zielona herbata z granatem



Chyba się zakochałam w smaku płatków/nasion prażonych w miodzie. Już od dawna uwielbiam prażonego w soli i chilli słonecznika, ale prażenie w miodzie powoli temu dorównuje. No i trzeba się cieszyć ostatnimi truskawkami i wyczekiwanym arbuzem ;)

Padam, za dużo nieprzespanych nocy. A nic nie zapowiada zmian. Dużo spotkań, planów, a do tego praca. Ale jeszcze tylko 2 tygodnie i będę leniuchować :)
Wczoraj było bardzo fajnie i trochę inaczej, bo... kulturalnie ;p Nawet się trochę przespałyśmy. Do tego ploty, film i pyszne jedzenie! Zapiekanka ziemniaczana z kurczakiem w sosie serowym, domowe drożdżówki z owocami, kanapki uwieńczone działkowymi pomidorkami i oczywiście chipsy i ciastka. Ale po raz pierwszy się nie przejadłam i rano czułam się świetnie. I zjadłam pyszne śniadanie w miłym towarzystwie ;) Oby więcej takich spotkań! 
Szkoda że po powrocie do domu wszystko się spieprzyło. Jest coraz gorzej.

Dziękuję za nominacje, odpowiem jak tylko będę miała chwilę! Narazie te pierwsze w kolejce:
Od Claudia U dzięki!:*
Pytania:
1. Najbardziej nie lubię... ?
Fałszu, obłudy, szpanowania.
2. Najbardziej lubię... ?

Szczerość, pozytywne nastawienie, życzliwość.
3. Nie wyjdę z domu bez... ?
Tuszu na rzęsach i brwiach (mam bardzo jasne).
4. Masz zwierzątko ?
Tak, psa shih tzu Tofika i chomika syryjskiego.
5. W ilu językach umiesz mówić (kali jeść, kali głodny też się liczy) ?
ee, to poliglotka ze mnie ! Angielski, francuski, łacina.
6. Zwracasz uwagę na kalorie ?
zwykle szacuję żeby jeść przynajmniej te 2000, ale bez przesady ;p

7. Gdyby nie było muzyki... ?
Szczerze mówiąc nie jestem od niej jakoś specjalnie uzależniona.
8. Gdyby nagle usunął Ci się Twój blog to... ?
Wściekłabym się! Podobnie jak w przypadku zakładek. Myślę, że nie zaczynałabym od nowa.
9. Wygląd Twojego bloga jest dla Ciebie idealny ? Co chciałabyś zmienić ?
Nie, zdecydowanie nie. Ale nie jestem grafikiem ani informatykiem więc i tak to szczyt moich możliwości ;)
10. Piosenka, przy której chce mi się żyć ?
Na pewno coś pozytywnego i mile się kojarzącego ;)
11. Piosenka, przy której wychodzą spod kołdry najcięższe wspomnienia ?

Chyba nie mam takiej.

1. Podoba Ci się akcja LB ?
Tak, można się dowiedzieć czegoś ciekawego o innych :D
2. Jakie masz plany na wakacje ?
Narazie żadnych konkretnych. Planuję wypad z przyjaciółkami na działkę, na tydzień gdzieś z rodzicami, a poza tym pewnie jakieś spotkania jak do tej pory.
3. Ulubione śniadanie latem ?
Prażona granola z jogurtem i owocami.
4. Opalona czy jasna ?
Chyba nigdy się nie opalę ;<
5. Masz tajemnicę o której nie powiedziałabyś nikomu, rodzicom, przyjaciołom, facetowi ?
Nie powiem ;p
6. Jakiej muzyki słuchasz ?
Rock, reggae w sumie to co leci w radiu :) Albo co puszcza tata (czyli jakiś heavy metal)
7. Przywiązujesz wagę do marek ? (Converse, Zara itp.)
Nie. Zwracam uwagę czy dana rzecz mi sie po prostu podoba. Z resztą na takie marki mnie niestety nie stać :(
8. Słuchasz muzyki jeżdżąc po mieście ?
Nie.
9. Słuchasz radia ?
Tak, zwykle przy posiłku i zwykle Eskę Rock.
10. Chodzisz do teatru ?
Wstyd się przyznać, ale nie :D
11. Czytasz jakieś czasopisma ?
W tej chwili nic regularnie. Szkoda mi kasy.

Komentarze

  1. uwielbiam słodko-słone smaki, więc chyba muszę spróbować tego połączenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znowu nie cierpię słodko słonych/kwaśnych/innych smaków, dla mnie albo coś jest słodkie albo słone/kwaśne, nie toleruję połączenia dwóch różnych smaków w jednym ;) ale słonecznik prażony w miodzie jest the best! :D

      Usuń
  2. Smacznie się bawiłyście:) A co do pracy... skoro tylko dwa tygodnie, to luzik!:) Zleci:*

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, wiejski i te płatki w miodzie to musiało być świetne połączenie *-* koniecznie zrobię te płatki ;)
    i jakie pyszne jedzonko jadłaś , mmm !
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie pycha!
    Fajnie jak jest tak aktywnie, ale chwila na sen też jest potrzebna! Dbaj o siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym takie prażone *.* A na początku myślałam, że jest tam mak, heuheuheu przez te ciemne plamki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie jadłam prażonych w miodzie! musiały być przepyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz, że ja dzięki tobie ostatnio też prażyłam nasiona słonecznika? Chociaż nie w miodzie, a w melasie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nic nie prazylam w miodzie, trzeba to nadrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam taką granolę :) Pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)