175. + jadłospis



Jajecznica z truskawkami, cynamonem, miętą, cukrem i domowym chlebem żytnim, kawa


"Człowiek ze stali", klubbing do 1-szej, wracanie w deszczu i mogę nie do końca świadoma iść po wyniki. Nie sprawdzałam wcześniej, nie wiem co zobaczę, ale wolę mieć niespodziankę. O ile się odważę zajrzeć.


Śniadanie: Placki owsiane z bananem i rabarbarem, podane z duszonym rabarbarem i bananem oraz truskawkami


Post-run: serek wiejski z jabłkiem, truskawkami, orzeszkami ziemnymi i czereśniami (jak się okazało potem robaczywymi...)

 Obiad: pierś z kurczaka smażona w sezamie i otrębach, młode ziemniaczki z koperkiem i kefirem, mizeria (taaak, obiad jem z 3 talerzy... ;p )

Kolacja: podwójna kanapka z serkiem śmietankowym, szynką drobiową i cukinią

***
Wyniki są  !
Polski: podst- 81%
           rozsz- 70% (słabo, ale i tak jeden z najlepszych wyników)
Matma: podst: 88% (taaak! i ja nie miałam 4?!!)
Angielski: podst: 100%
              rozsz: 82% (jestem zadowolona!)
I tyle :) a jak Wam poszło? 
Dziś jadę oblewać, śniadanie będzie pewnie w niedzielę.

Komentarze

  1. Obiad z 3 talerzy? Oj tam, jak kto lubi ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczarowalas mnie ta jajesznica *.*
    Zrobie w najblizszym czasie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee to ja wolałam sprawdzić sama, coby przez noc dojść do siebie:D Jedziesz Kochana, nie stresuj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. jajecznica na słodko:) witaj w klubie:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie sobie jadasz :) Dla mnie to nic dziwnego jedzenie z trzech talerzy. Nie raz tak robiłam, nie lubię babrać jednego smaku z drugim.

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie spróbowałabym jajecznicy na słodko :) a z jadłospisu najbardziej podobają mi się dwa pierwsze posiłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jajecznica z owocami nadal przede mną. Jakoś ciężko mi się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorowy i zdrowy jadłospis :)
    PS: też czasem jem tak obiad. "Jedzenie rozdzielne", czasem wraca... :D

    A tej jajecznicy na słodko muszę kiedyś w końcu spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy jadłospis, ja zawsze mizerię pakuję na ziemniaczki, gniotę wszystko razem i jem <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wczoraj wzięłam czereśnię i to akurat robaczywą.. ja dziękuję, więcej ich nie zjem :D
    Pyszny jadłospis :D Ja zawsze kefir mam w szklance, a ziemniaki muszę mieć suche :)
    Jajecznicy na słodko muszę spróbować. Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje !! super wyniki ;* masz co oblewać hehe ;d
    jadłospis - pyszności ! ten obiad na 3 talerzach jest spoko też czasami tak jem ;D
    no i ta pyszna jajecznica którą koniecznie muszę zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! :*
    Pyszny jadłospis :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobre wyniki!
    I jakie dobre jedzonko! :) Śmiesznie jadasz ten obiad, faktycznie, aż z trzech talerzy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jajecznica :D
    Świetne wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Omamo, wyniki wymarzone! Gratulacje!
    A co do jajecznicy na słodko...myślałam o niej ostatnio :>

    OdpowiedzUsuń
  16. jajecznicą z truskawkami jestem zachwycona :D chociaż sama raczej bym tak nie zjadła, albo nie podejrzewam, że może bym i zjadła, ale w życiu bym nie wpadła na takie połączenie ;D ja zawsze jem obiad tak jak Ty z trzech talerzy :) no chyba, że jem zupę ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje! <3

    jajecznicy z truskawkami jeszcze nie jadłam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)